טרה משיקה משקאות יוגורט פרי עם תוספים בריאותיים
המשקאות יתחרו ביוגורט פרי דנונה של שטראוס. בטרה מקווים לתפוס בתוך 5 שנים נתח שוק של 30% בקטגוריית משקאות היוגורט פרי
טרה משיקה סדרת משקאות יוגורט פרי 1.5% שומן עם תוספים בריאותיים - תה ירוק, ביו, ויטמין C, אכניצאה וג'ינסנג. הסדרה מוצעת בטעמי תות, לימונענע ואשכולית אדומה, בעיצוב אקזוטי. המשקאות משווקים באריזה אישית של 250 מ"ל ובאריזה משפחתית של 1 ליטר.
המשקאות החדשים יתחרו במשקה היוגורט פרי של דנונה, המוצע באריזות אישיות בלבד.
לרגל השקת משקאות היוגורט פרי החדשים מעלה החברה קמפיין פרסום בהיקף של 250 אלף דולר, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי& ורשבסקי GREY. הקמפיין יעלה בעיתונות, בשלטי חוצות ועל גבי אוטובוסים, החל מיולי למשך כ- 3 שבועות.
עמית רז, מנהל השיווק של טרה, מסר, כי סדרת משקאות היוגורט של טרה מגדירה מחדש את הקטגוריה מבחינת הטעם, שיתחרה עם משקאות הפרי, התוספים הבריאותיים והעיצוב.
על פי ההערכות, שוק משקאות היוגורט בארץ יגיע ב-5 שנים הקרובות להיקף של כ- 120 מיליון שקל. לדברי רז, טרה מצפה להגיע במהלך תקופה זו לנתח של 30% מהשוק.
בטרה אומרים, כי המשקה מהווה חלופה למעדני יוגורט מצד אחד, ולמיצים טבעיים מצד שני. היקף שוק המשקאות הקלים (לא מוגזים) מוערך בכ- 1.5 מיליארד שקל במחירי צרכן. וקטגוריית היוגורט פרי מוערכת בהיקף של כ- 320 מיליון שקל בשנה. תנובה תופסת 55% משוק זה, שטראוס 40% וטרה 5%.