קוקה קולה ממתגת מחדש את נסטי ומוסיפה טעם
צופה עלייה של 25% במכירת המשקאות הקלים שאינם מוגזים במהלך הקיץ. תצא בקמפיין בהיקף של 600 אלף דולר
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים מצטרפת לקוקה-קולה הבינ"ל ולנסטלה וממתגת מחדש את נסטי - מותג התה הקר, ומחליפה את הלוגו, התוויות והפקקים שעל גבי האריזות. כמו כן, מוסיפה נסטי טעם חדש – מנטה
סמנכ"ל השיווק של החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, משה קטן, אמר כי " ההחלטה להצטרף למהלך העולמי של מיתוג נסטי באה מתוך רצון לרענן ולחדש את המותג. העיצוב מדגיש את תכונות המוצר – זורם, קר ומרווה".
לדבריו, הקיץ הזה אנו צופים גידול של 25% במכירות המשקאות הקלים שאינם מוגזים לעומת השנה הקודמת". בקטגוריית משקאות התה הקר בולטים שני שחקנים עיקריים שכל אחד מהם תופס כ – 50% מהשוק: נסטי ואייס טי.
בפעילות ההשקה ופרסום למיתוג ולטעם החדשים מושקעים 600 אלף דולר. כמו כן ישודר תשדיר ברדיו ויפורסמו מודעות בעיתונים ובמגזינים מובילים בארבעת חודשי ההחדרה. משרד הפרסום הוא גלר נסיס, וסיסמת הקמפיין היא: "נסטי מרענן לך את היום".