שתף קטע נבחר

האגודה מגייסת את השדיים למלחמה בסרטן

במרכז הקמפיין לחודש המודעות לסרטן השד - תמונה של מחשוף נועז ועליו הכיתוב: "יש פרסומות שמשתמשות בזה ללא סיבה. לנו יש סיבה מצויינת - החיים שלך"

האגודה למלחמה בסרטן תשיק ביום א' הקרוב קמפיין פרסומי גדול, לקראת חודש המודעות לסרטן השד, שיחול באוקטובר. במרכז הקמפיין, שיכלול גם תשדיר טלוויזיה - קלוז אפ על זוג שדיים, ועליו הכיתוב: "יש פרסומות שמשתמשות בזה ללא סיבה. לנו יש סיבה מצוינת - החיים שלך".

 

"מטרת הקמפיין היא להגביר את המודעות לבדיקות לגילוי מוקדם של סרטן השד" אומרת נאוה ענבר, דוברת האגודה. "הקמפיין נועד למשוך את תשומת לבם של אנשים, גם להרתיח ולהכעיס. הוא בהחלט חצוף ואנו מודעים לכך".

 

- אתם לא חוששים שתמונת החזה החשוף תרתיע מגזרים בציבור?

 

ענבר: "אנו מקווים שלא. קהל היעד של הקמפיין הם נשים מגיל 18 ומעלה. לקחנו בחשבון שהקמפיין הזה עשוי להכעיס, אבל כך הוא עונה על המטרה שלנו - למשוך את תשומת לבן של נשים בישראל ולגרום להן לקחת אחריות על בריאותן".

 

אוקטובר הוא חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד. לצד הקמפיין הגדול תציין האגודה למלחמה בסרטן בארץ את החודש בסדרת אירועים. בין היתר, יקרינו ערוץ 1 ו-2 סרטים דוקומנטריים אודות נשים שלקו בסרטן השד, ודרכי ההתמודדת שלהן עם המחלה. במקביל, יתקיימו כינוסים וסדנאות, בהם יעודדו מומחים מטעם האגודה למלחמה בסרטן את הנשים המשתתפות לגשת לבדיקות לגילוי מוקדם של המחלה.

 

את קמפיין האגודה למלחמה בסרטן הכין בהתנדבות משרד הפרסום "גיתם".

 

עוד בענייני סרטן השד וגילוי מוקדם - בפורומים המקושרים למעלה מימין ובתחתית העמוד
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מודעת הקמפיין. פרסומת עם סיבה
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים