הרציקוביץ': מקווה שרבע מיליון יתחברו לשלם וצפה
הבעלים של מכבי ת"א התרשם מאוד מהנתונים שמצביעים על כך שכ-65 אלף בתי אב התחברו לשידור הבכורה של משחקי ליגת העל בתשלום והוסיף: "זה נראה כמו סיפור הצלחה". בחברות הכבלים והלווין הבטיחו לשפר את השירות, בעקבות תקלות רבות שאירעו במהלך השידורים
בצ'רלטון, בחברות הכבלים ובלווין העריכו אמש (שבת) כי כ-65 אלף בתי אב התחברו לשידורי "שלם וצפה", בהם שודרו שלושה ממשחקי ליגת העל תמורת 19.90 שקלים.
בצ'רלטון, בעלת הזכויות לשידורי המשחקים, הוסיפו כי עדיין לא מדובר במספרים סופיים, ואלה יתקבלו רק מחר בבוקר. כזכור, במהלך השבוע טענו בהתאחדות לכדורגל כי רף של 70 אלף מתחברים יהווה מדד להצלחה, וערובה לרווחים שתשיג צ'רלטון, אשר עשויים להוסיף להתאחדות בונוסים כספיים מעבר ל-13.5 מליון דולר אותם תקבל כמתחייב מתוצאות המכרז.
בשיחה לגלי צה"ל הגיב לוני הרציקוביץ', הבעלים של מכבי תל אביב, על הנתונים האופטימיים. "הנתונים שהתקבלו מראים כי זה באמת סיפור הצלחה שמרמז לבאות. אני חושב שזה שירות שתפס פופולריות. ברגע שאנשים מפתחים הרגל והמחיר באמת שווה לכל נפש, אין שום בעיה או חשש שלהבא הם לא ירכשו את השירות. אני מקווה שכמות המתחברים תעלה בהדרגה ובעתיד תגיע ל-200-250 אלף אנשים".
הרציקוביץ', שלאורך בלאגן זכויות השידור היה תומך נלהב של רעיון הערוץ בתשלום, התייחס לשיטה הנוכחית. "אני חושב ששיטת השלם וצפה צריכה להיות חלק ממהלך כולל של הקמת ערוץ בתשלום. אני לא חושב שהיא חלופה מלאה לכך למרות שלא קיימת סתירה בין שני השירותים הללו".
כמה שווים שני שערים מוחמצים?
צופים רבים התלוננו אמש כי במהלך המשחק השלישי, בו אירחה הפועל פתח תקווה את מכבי חיפה הופסק השידור לעשר דקות. בפרק זמן זה הפסידו הצרכנים שני שערים שכבשה פתח תקוווה במחצית השנייה. עיקר הזעם של הצופים היה כנגד העובדה שלא ניתן היה לקבל שרות במרכז הלקוחות. גורמים בלווין ובכבלים העריכו כי כמות המתחברים בשבוע הבא תהיה גדולה יותר בעקבות שיפור בשרות.
בכיר בצ'רלטון התייחס לתקלות הרבות שאירעו במהלך השידורים, תקלות שנבעו לדעתו מעומס גדול על מרכזי ההזמנות: "בעקבות תקלות רבות שהיו במרכזי השרות של חברות הכבלים והלווין נמנע מעשרות אלפים נוספים שרצו להתחבר לצפות בשידורים ומקרה כזה לא יחזור בשבוע הבא", הבטיח.