היסטריה בארה"ב: ליגת פוטבול לדוגמניות תחתונים
40 מיליון בתי אב אמריקנים התחברו למשחק הראווה שהתקיים בהפסקת הסופרבול האחרון בין שתי קבוצות של דוגמניות ושילמו כ-20 דולר עבור התענוג. הרווחים האדירים, כ-800 מיליון דולר, הגבירו את תיאבונם של המארגנים, שהחליטו על הקמת ליגה
אהוד ברק, שפעם היה פה ראש ממשלה, הצליח להכניס ללקסיקון הישראלי את צמד המילים "מבחן התוצאה". ואכן, חברת דודג', אשר שידרה במהלך הפסקת הסופרבול את משחק הראווה של סופרבול דוגמניות ההלבשה התחתונה, יכולה לדווח על הצלחה כבירה במבחן זה.
כזכור, המשחק שודר ברחבי ארצות הברית במתכונת של פיי פר וויו, בדומה (להבדיל אלפי הבדלות) מליגת העל בכדורגל. מסתבר, שההצלחה של השידורים היתה מסחררת, כזו שפרנסי חברת צ'רלטון היו חותמים על אלפית ממנה. על פי ההערכות בארצות הברית, כ-40 מיליון בתי אב התחברו לשידור הסקסי. כל בית שילם 20 דולר על דקות הפנטזיה, כך שחישוב קצר מעלה שהרווחים (לפני התשלום לדוגמניות) הסתכמו בסכום האגדי של 800 מיליון דולר.
למה פעם בשנה? בואו נעשה ליגה
ארצות הברית ידועה כארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות (בעיקר למי שיש כסף ורוצה להגדיל את רווחיו עוד ועוד). ה'שיקאגו סן טיימס' ידע לדווח, כי בתוך חודשים ספורים, תצא לדרך בארצות הברית ליגת פוטבול של ממש, בה יתחרו קבוצות שיורכבו מדוגמניות של הלבשה תחתונה ושחקניות. כל קבוצה בליגה תורכב מ-13 שחקניות.
עד עכשיו הוקמו 4 קבוצות: שיקגו פשיון, לוס אנג'לס דרימס, ניו יורק אופוריה ודאלאס דיזייר. בכוונת המארגנים להקים קבוצות בהן הפוטבול מושרש באופן מסורתי. בסוף העונה, שתי הנבחרות שימוקמו במקומות 1-2, יזכו בכבוד להתחרות במשחק הראווה שיתקיים במהלך הפסקת משחק גמר הסופרבול 2005.