שתף קטע נבחר

 

התקלה בשרתי הדואר של בזק בינלאומי נסתיימה

תקלה טכנית בימים ד' וה' מנעה מלקוחות ספק האינטרנט לגשת לתיבת הדואר שלהם

עדכון: התקלה נפתרה ביום ה' בערב.

 

לקוחות בזק בינלאומי סבלו מתקלה טכנית בשרתי הדואר האלקטרוני של ספק האינטרנט בימים ד' וה', על אף שבחברה טענו ביום ד' כי מדובר בתקלה נקודתית, שצפויה להיפתר תוך זמן קצר.

 

כתוצאה מהתקלה, גולשים לא יכלו לשלוח או לקבל הודעות דואר אלקטרוני. "לקוחות ה-ADSL של בזק בינלאומי לא מצליחים לקבל או לשלוח דואר במשך שעות ארוכות", התלונן גולש שפנה אלינו ביום ד', "בתמיכה הטכנית אומרים משעות הצהריים שמדובר בתקלה חמורה ולא מוצאים לה פתרון - בינתיים נגרמים נזקים גדולים לאנשים שעובדים באמצעות הדואר האלקטרוני". גולשים רבים נוספים התלוננו על בעיות בגישה לשירותי הדואר האלקטרוני של החברה.

 

מבזק בינלאומי נמסר אתמול (ה') כי כעת רק חלק מהלקוחות סובלים מהתקלה, בעוד אחרים כבר יכולים לשלוח ולקבל דואר אלקטרוני כרגיל. "השירות יחודש לכלל הלקוחות בשעות הקרובות", נמסר. הודעות ששלחו לקוחות של בזק בינלאומי עלולות להתעכב בדרך ליעדן, אך כל ההודעות צפויות להגיע לנמענים. בנוגע להודעות ששלחו גולשים ללקוחות החברה, גם אלה צפויות לרדת לתיבות הלקוחות, עם חידוש השירות, על פי בזק בינלאומי. האם הגולשים שנפגעו כתוצאה מהתקלה הממושכת יקבלו פיצוי? בחברה לא רצו להתייחס לשאלה זו.


פורסם לראשונה 31/03/2004 19:51

 

הדיווח הראשוני התקבל בדואר האדום
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים