אחרי 106 שנים - מופסק ייצורה של האולדסמוביל
ג'נרל מוטורס מפסיקה מחר לייצר את דגמי אולדסמוביל אחרי 106 שנים על הכביש. החברה, שהוקמה ב-1897, נחשבת לחברה הראשונה שייצרה מכוניות בקווי ייצור המוניים
ג'נרל מוטורס תייצר מחר את המכונית האחרונה ממשפחת אולדסמוביל, ובכך ייסתם הגולל על משפחת המכוניות הוותיקה ביותר באמריקה, ובעולם כולו, 106 שנים לאחר ייצור המכונית הראשונה.
המפעל ג'נרל מוטורס בעיר לנסינג במישיגן ייצר מחר את האולדסמוביל אלרו האחרונה. המכונית האחרונה שתרד מפס הייצור תובל אחר כבוד למוזיאון המכוניות בלנסינג הקרוי על שמו של מייסד החברה, ראנסום אלי אולדס, שהקים את "חברת המכוניות של אולדס" בשנת 1897. 500 המכוניות האחרונות שיוצרו נושאות את הכתובת המיוחדת - "500 האחרונות".
ג'נרל מוטורס הודיעה כבר בספטמבר 2001 על החלטתה לסגור את קווי הייצור של אולדסמוביל עם סיום שנת הדגם ל-2004.
אולדסמוביל היתה חברת המכוניות השנייה שהתמזגה עם ג'נרל מוטורס. בספטמבר 1908 חברה ביואיק לג'נרל מוטורס וחודשיים אחר כך הצטרפה לקבוצה גם חברת אולדסמוביל.
אולדסמוביל מוצבה על ידי ג'נרל מוטוס כמכונית לקהל הביניים - זולה יותר ממכוניות היוקרה, כמו הקדילאק, ויקרה יותר מהדגמים העממיים, דוגמת שברולט.
על פי המידע שבידי ג'נרל מוטורס, היתה אולדסמוביל החברה הראשונה שייצרה בקווי ייצור המוניים מכוניות נוסעים ממונעות בנזין. החברה החלה לייצר מכוניות בקווי ייצור המוניים כבר ב-1901, בשעה שחברת פורד החלה את ייצור המכוניות שלה בקווי ייצור נעים בשנת 1913.