פלאפון הולכת על פשטות: תאמץ את האות P בלוגו
בלעדי: פלאפון עורכת מיתוג מחדש במסגרתו תאמץ את האות P בצבעי כחול ולבן, בדומה לחברה האם בזק שאימצה את האות B. עובדי החברה הונחו שלא להשתמש עוד במילים מסובכות ומורכבות אלא לשים דגש על פשטות, כחלק מערכי המותג החדשים. פלאפון: לא נתייחס לתוכניות שיווקיות טרם ביצוען
כבר עם כניסתו לתפקיד מנכ"ל חברת פלאפון, לפני כשלוש שנים, אמר יעקב גלברד כי הוא רוצה להתנער מהערכים הישנים של המותג. בשבוע הבא זה יקרה: תחת מעטה כבד של סודיות החלה בימים האחרונים חברת פלאפון לחשוף בפני עובדיה את השינוי הארגוני, התדמיתי והמותגי עליו היא עומדת להכריז בתקופה הקרובה, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet.
ל-ynet נודע, כי בדומה לתהליך שעברה בזק, החברה האם של פלאפון, שאימצה את האות B כלוגו שלה, תאמץ כעת חברת פלאפון את האות P בצבעים של כחול ולבן. האות P תסמל את שם המותג ואת ערכי הפשטות שאותם מאמצת החברה.
אתמול (א') נערכה פרזנטציה לעובדי החברה במלון דן, בה נמסרו להם שורה ארוכה של הנחיות עבודה חדשות אותן הם יתחילו ליישם בשבוע הבא, עם השקת ערכי המותג החדשים.
בפלאפון ישימו מעתה דגש על פשטות: נציגי מרכז השירות של החברה הונחו שלא להשתמש יותר במילים מסובכות או בקיצורים וקיבלו ספר ובו קובץ הנחיות לגבי מילים שמותר ואסור להשתמש בהן. כך למשל נאמר לעובדים שלא להשתמש עוד במילה "רינגטונים" אלא לומר "צלצולים". החברה שכרה את שירותיו של איש ערוץ 10, גיא זהר, וקולו ילווה כעת את מי שיתקשרו למרכזי השירות של החברה.
עוד נודע, כי פלאפון מתכוונת להשיק שורה של מסלולים חדשים ובראשם המסלול שמוגדר כמסלול למען הלקוח, במסגרתו תנתח החברה מדי 3 חודשים את אופן השימוש של הלקוח בטלפון, והמסלול בו הוא נמצא ישתנה אוטומטית בנסיון לחסוך לו כמה שיותר כסף. כמו כן, נודע, כי סיסמת פלאפון החדשה תהיה "לא רק מדברים".
בחברה הדגישו לעובדים, כי לא מדובר בשינוי לוגו בלבד אלא בשינוי משמעותי של כל ערכיה של חברה שחורצת על דגלה את השירות ללקוח, הפשטות והשקיפות, וזאת לאחר שפלאפון נותרה מאחור בתחרות מול מתחרותיה, וכעת מנסה לבדל את עצמה מפרטנר וסלקום שנתפסות בעיני הצרכן כדינמיות וצעירות יותר.
מפלאפון נמסר בתגובה: "לא נתייחס לשום מהלך הקשור לתוכניות שיווקיות של החברה טרם ביצוען".