ה-SMS הכניס ל"כוכב נולד" 456 אלף שקל
כ-1.1 מיליון הודעות נשלחו ב-11 תוכניות ; הכנסות הזכיינית קשת מ-SMS - 2,500 דולר בממוצע לתוכנית ; מנכל קשת, אבי ניר: הרווח שנותר לנו כאן הוא זניח ביותר
ההכנסות משליחת הודעות SMS לתוכנית הטלוויזיה כוכב נולד מסתכמות עד כה ב-456 אלף שקל. כך נודע ל"ידיעות אחרונות".
לתוכנית, המשודרת בערוץ 2 על-ידי הזכיינית קשת, נשלחו מתחילת העונה כ-1.1 מיליון הודעות SMS.
הכנסותיה של קשת מהודעות ה-SMS לתוכנית עומדות עד כה על כ-27 אלף דולר - 2,500 דולר לתוכנית בממוצע. מדובר בסכום השווה לשליש מההכנסות מפרסומת בתוכנית פריים-טיים דוגמת כוכב נולד.
עלות שליחת SMS לצופים עומדת על 40 אגורות להודעה. 50% מההכנסות מכל הודעת SMS מגיעים למפעילי הסלולר, והיתרה מתחלקת בין קשת, טדי-הפקות והחברה המתפעלת את הקוד המקוצר של ה-SMS, יוניסייל.
בפני צופי כוכב נולד עומדות 3 דרכים להצביע. הדרך הפופולרית ביותר היא האינטרנט, אחריה ניצבות הודעות ה-SMS ובמקום השלישי עומד המענה הטלפוני של רשת סלקום.
מנכ"ל קשת, אבי ניר, אמר בתגובה לנתונים: "ייחודה של תוכנית 'כוכב נולד' הוא שהקהל קובע את העלילה. בניגוד למקומות אחרים בעולם, שבהם נקבע סכום גבוה למשלוח SMS, קבענו כי העלות שנציג תהיה נמוכה ביותר בשוק. כמו כן הוצע לקהל שירות חינם באמצעות הצבעה באתר האינטרנט. לאחר כיסוי הוצאות תפעול המערכת, הרווח שנותר בידי קשת מפעילות זו הוא זניח ביותר".
מהערב עוברת לראשונה כוכב נולד לימי רביעי, בשל חילופי הימים בין הזכייניות. התוכנית הערב תהיה האחרונה במסגרת ההתמודדות ראש בראש על שלב חצי הגמר, ובה ישתתפו האחים צנחני, אוריאל שאלתיאל וחגית נדרי.
כוכב נולד. "רווח מזערי מ-SMS"
מומלצים