שתף קטע נבחר
 

כוכב נולד: 97 פרסומות בשעתיים וחצי

לא רק הראל מויאל הוא המנצח ב"כוכב נולד". בשידור גמר התוכנית אמש הרוויחו גם הזכיינית קשת וחברת סלקום מאות אלפי שקלים. במהלך התוכנית, שעתיים וחצי, שודרו לא פחות מ-97 פרסומות במשך יותר מ-41 דקות. ועוד לא דיברנו על הרווח ממשלוח הודעות ה-SMS

חוץ מהראל מויאל, הכוכב הנולד החדש שלקח איתו, מעבר לתהילה, שלל פרסים נאים, גרפה גם זכיינית ערוץ 2, קשת, קופה נאה מתוכנית הגמר של כוכב נולד.

 

כי מלבד מהפרסומת הבודדת של סלקום לפני ההכרזה על הזוכה, עבורה שילמה החברה למעלה ממאה אלף שקל, שודרו במהלך התוכנית שנמשכה שעתיים וחצי, 97 פרסומות. בתשע הפסקות פרסומת שודרו 97 סרטוני פרסומת ו-19 פרומואים במשך 41 דקות ו-29 שניות ששלשלו מאות אלפי שקלים לקופת קשת.

 

מבין 1,923,586הקולות שנשלחו, היה חלק גדול באמצעות הודעות SMS ששלשלו לקופת קשת ושותפותיה (ובהן גם סלקום שהרוויחה מכל הודעה שנשלחה) מאות אלפי שקלים לפי תעריף של 40 אגורות ל-SMS.

 

מבדיקת ynet עולה, כי בהפסקת הפרסומות הראשונה ששודרה מיד לאחר שצביקה הדר בישר על פתיחת התוכנית, שודרו 17 פרסומות ושני פרומואים במשך שבע דקות ו-18 שניות.

 

בהפסקת הפרסומות השנייה ששודרה לפני הסולואים של כהן ומויאל, שודרו 12 פרסומות וארבעה פרומואים במשך 4 דקות ו-55 שניות.

 

בהפסקה השלישית, ששודרה לפני הסולו של הראל סקעת, שודרו 5 פרסומות ופרומו אחד במשך 2 דקות ו-56 שניות.

 

בהפסקה הרביעית, ששודרה לאחר הסולו של סקעת, שודרו 14 פרסומות ושלושה פרומואים במשך 5 דקות 32 שניות.

 

בהפסקה החמישית, ששודרה לאחר סקירת הדרך שעשו שלושת המתמודדים שודרו 11 פרסומות ופרומו אחד במשך 3 דקות ו-54 שניות.

 

בהפסקה השישית, ששודרה לפני העליה לבמה של כל המשתתפים, שודרו 5 פרסומות ו-4 פרומואים במשך 3 דקות ו-35 שניות.

 

בהפסקה השביעית, לפני דבר צוות השופטים, שודרו 14 פרסומות ו-4 פרומואים במשך 5 דקות ו-40 שניות.

 

בהפסקת הפרסומות השמינית לפני התוצאות שודרו 17 פרסומות ללא פרומואים במשך 6 דקות ו-37 שניות.

 

בהפסקה התשיעית היתה הפרסומת הבודדת של סלקום.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ערוץ 2
קשת וסלקום הרוויחו מכל אחד
צילום: ערוץ 2
צילום: ערוץ 2
לא רק הוא הרוויח. הראל מויאל
צילום: ערוץ 2
מומלצים