שתף קטע נבחר

לראשונה מאז המשבר: רמדיה חוזרת לפרסם בטלוויזיה

החברה מעלה קמפיין בהשקעה של 700 אלף שקל לדייסות - קטגוריה בה היא עדיין מובילה, אך בחודשים האחרונים איבדה בה בהדרגה נתחי שוק לטובת מטרנה

לראשונה מאז פרוץ משבר רמדיה, העלתה החברה קמפיין טלוויזיה לדייסות, במטרה לייצב את נתח השוק שלה בקטגוריה ואף להגדילו. לאחר המשבר יצאה רמדיה בקמפיין תדמית קצר בעיתונות בו הודיעה כי מוצרי החברה מאושרים על ידי פרופ' אדלשטיין.

 

רמדיה מעלה את הקמפיין מספר שבועות לאחר השקת קו דייסות חדש של סימילאק, שמאיימת לנגוס בנתח השוק של רמדיה בקטגוריה זו. סימילאק אגב, הייתה המרוויחה העיקרית מהמשבר ונתח השוק שלה בתחליפי החלב גדל מאוד על חשבון רמדיה. הקמפיין עלה אמש ויימשך כ-10 ימים. הוא הופק במשרד שלמור אבנון עמיחי Y & R בהשקעה של כ-700 אלף שקל. מהחברה נמסר, כי הוא ידגיש את מגוון הדייסות של רמדיה ויתמקד בערכים המוספים של המוצרים. מסע הפרסום ילווה בסלוגן: "זה כבר 42 שנה, רמדיה מציעה מגוון דייסות מזינות וטעימות".

 

שוק הדייסות לתינוקות מוערך בכ-40 מיליון שקל בשנה. על-פי דו"ח נילסן ליוני 2004, עומד חלקה החצי שנתי מצטבר של רמדיה על 42.1% מהשוק ושל מטרנה על 33.1%. אולם על פי הדו"ח ניתן להבחין בהתרופפות במעמדה של רמדיה בשלושת החודשים האחרונים אל מול עלייה בנתח של מטרנה - באפריל 2004 החזיקה רמדיה 40.8% מהשוק, במאי ירד חלקה ל-38.4% וביוני חלה ירידה נוספת ל-36.7%.

 

מעברות, יצרנית מטרנה, החזיקה באפריל 2004 29% מהשוק, במאי קפץ נתח השוק שלה ל-36.5% וביוני עלה ל-39%. בנוסף, בחודש האחרון נכנסה יבואנית סימילאק לשוק הדייסות בארץ ואף יצאה באחרונה במקפיין משלה.

 

לפני פרוץ המשבר בנובמבר 2003 החזיקה רמדיה כ-70% משוק הדייסות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים