נפסל קמפיין בו מככבים אח ואחות כזוג נאהבים
הרשות השנייה פסלה לשידור פרסומת שבה מוצגים אח ואחות כזוג נאהבים. הרשות: זה רמז לגילוי עריות. הפרסומאי: זו אהבה שלא קשורה למין"
פרסומות טלוויזיה שמשתמשות ברמיזות מיניות כבר לא מפילות אף אחד מהכורסה, וגם הפרסומת הזו לא היתה אמורה לעורר תגובות נזעמות. התסריט בקצרה: גבר מביט בתשוקה באישה צעירה וחוזר על שמה "איזבל, איזבל...". אלא שברשות השנייה החליטו לפסול את הפרסומת. הסיבה: השחקנים הם אח ואחות, ולטענת הרשות מדובר ברמז לגילוי עריות.
בסרטון, שהופק בעבור חנות מותגי האופנה פקטורי 54, הצטלמו הדוגמנים גיא ואיזבל אדלר.
"מדובר בחציית קווים שאי אפשר להשלים איתה", הסביר מנכ"ל הרשות השנייה, מוטי שקלאר. הרשות גם פסלה את הגרסה הקצרה של הסרטון, שמפנה לסרטון המלא באינטרנט, ובה מופיעה רק איזבל אדלר. גתית לבנון, ראש אגף הפרסומות ברשות, כתבה כי "תשדיר המפנה את הצופה לצפייה במדיה אחרת.. יש בו כדי להעניק לגיטימציה להתנהגות הפסולה של גילוי עריות ולפגיעה ברגשות הציבור".
מאיר קדוש, מנהל הקריאטיב של משרד הפרסום רגב-קויצקי, שהגה את הרעיון לפרסומת, הגיב: "הקמפיין שלנו בא לבטא פן אחד במשפחה, יותר אופנתי, ולא עם הצידניות והמימיות. בחרנו במשהו שמעביר מערכת יחסים אובססיבית בין אח לאחות. הסרטון לא מבטא שום דבר שקשור לגילוי עריות באופן ישיר, אלא לאהבה אובססיבית בין אח לאחות שאינה קשורה למין".
איזבל וגיא אדלר
צילום: טל כהן
מומלצים