שתף קטע נבחר
 

הסלוגן החדש של סלקום: ככה זה כשאוהבים

המיצוב מחדש של החברה שחוגגת עשור להקמתה יהיה מעתה תקשורת רגשית. השפה הפרסומית החדשה: מוסיקה ישראליות ושירי אהבה

10 חודשים לאחר שבסלקום החלו לבנות את מהלך המיתוג מחדש, ולרגל 10 שנים להקמת החברה, חושפת החברה את השפה הפרסומית החדשה שלה. לאחר שהחברה כבר הודיעה על מתיחת הפנים של לוגו החברה (הכוכב הסגול), גם הסלוגן "בשבילי הכוכב זה אתה" נפרד מהחברה אחרי 4 שנים, והסיסמא שתלווה את החברה בשנים הקרובות תהיה: "ככה זה כשאוהבים".

 

הבחירה בסיסמא זו נבעה לאור העובדה שבסלקום חיפשו חיבור אמוציונאלי עם הלקוחות. בחברה, שביצעה את המהלך יחד עם משרד הפרסום מקאן אריקסון וחברת המיתוג IG, החליטו  בסופו של דבר כי המיצוב יהיה קשר חם בין אנשים, או Bonding בלעז (תקשורת רגשית).

 

כפועל יוצא מכך השפה הפרסומית שתלווה את סלקום בשנים הקרובות תהיה אחידה: מוסיקה ישראלית ושירי אהבה. זאת, בניגוד לשנים האחרונות בהן לא היתה לחברה שפה פרסומית קבועה והקמפיינים שלה דיברו לקהלים שונים בשפות שונות.  בניגוד לפרטנר שתמיד מדברת בבינלאומיות, או לאחרונה פלאפון שמדברת איתנו בפשטות.

 

במסגרת המהלך סלקום אימצה לעצמה 4 ערכי מותג מרכזיים: מקרב אנשים, עם כל הלב, מפתיע וישראלי. זו גם הסיבה שמוסיקה ישראלית ושירי אהבה ילוו מעתה ואילך את הקמפיינים של סלקום. הקמפיין הראשון בסדרה יהיה תדמיתי, וילווה בשיר "האהבה שלי היא לא האהבה שלו" של יצחק קלפטר, בביצועו של הראל סקעת.  הסרטון ילווה בקריינות: "לכל אחד יש את האהבה שלו, לכל אחד יש את הדרך שלו לאהוב, סלקום מאפשרת לכל אחד לאהוב – כמו שהוא אוהב".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים