שתף קטע נבחר
 

נא להכיר: מיצובישי אקליפס חדשה

אחרי שחשפנו בפניכם איורים ראשונים, הגיע תור המכונית הסדרתית. האם היא תהיה לבסוף מסחטת הכסף המתוכננת? ימים יגידו

רק לפני כחודש ימים הצגנו בפניכם איורים ראשונים של האקליפס החדשה, שתוכננה להופעת בכורה בתערוכת דטרויט הנערכת בימים אלה. היפנים הבטיחו הופעת בכורה, היפנים קיימו. קבלו את הגרסה החדשה (והרביעית) למכונית ספורטיבית קטנה מבית מיצובישי, עם מרכב קופה, ופוזה בכמויות מסחריות.

 

למעשה, מדובר במכונית סדרתית-מוגמרת, הנגזרת מהאקליפס E, דגם תצוגה מתערוכת דטרויט 2004 שהבטיח רבות ונראה כבר אז כמעט מוכן לייצור. ואכן, המכונית הסדרתית מפגינה לא מעט מהקווים אותם ראינו בעבר. וזה אומר בעיקר שהמכונית הזו נראית מצוין, עם אחוריים מאד מזוהים, אך חרטום שמזכיר קופה-כבדות-שריריות, כמו ה-350Z של ניסאן למשל.


 

בדבר אחד בטוח. האקליפס החדשה גדולה משמעותית מקודמתה. היא אמנם גבוהה ממנה במעט (136 לעומת 131 ס"מ), אך גם ארוכה משמעותית (457 לעומת 449 ס"מ) ורחבה ממנה בלא פחות מתשעה ס"מ (184 לעומת 175 ס"מ). כפי שדיווחנו בעבר, האקליפס תצויד בשתי גרסאות מנוע. האחד ימוקם ב-GS, בנפח 2.4 ליטר, עם ארבעה צילינדרים והספק מרבי של 165 כ"ס. השני ימוקם ב-GT, יהיה V6 עם 3.8 ליטר, והספק מרבי של 260 כ"ס. יהיו תיבות הילוכים אוטומטיות וידניות. ב-GS מדובר בחמישה הילוכים ידניים וארבעה אוטומטיים, ב-GT יש הילוך אחד נוסף לכל תיבה...

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עכוז מזוהה
מנוע מקובל
צללית קופה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים