שתף קטע נבחר
 

לאחר השקת קוטקס; חוגלה מתפנה לטפל במותג לילי

חוגלה קימברלי יוצאת במהלך נוסף בתחום ההיגיינה הנשית, במסגרתו תשיק מחדש את מותג ההיגיינה הזול לילי נטורל, שיחליף את לילי אינטימייט ומצהירה כי הוא צפוי לנגוס בנתחים של אולוויז ואולדייז ולא בקוטקס. פרוקטר בתגובה: אנחנו מובילי שוק גם כיום, שנה לאחר השקת קוטקס

שנה לאחר השקת המותג קוטקס בהשקעה של 4 מיליון דולר, יוצאת חוגלה קימברלי במהלך נוסף בתחום ההיגיינה הנשית ומטפלת במותג לילי. סדרת המוצרים לילי אינטימייט – מוצרי היגיינה זולים יחסית - תושק מחדש תחת המותג לילי נטורל, בהשקעה של כמיליון דולר. אריזות הסדרה רועננו, והצבע הסגול נשמר.

 

בחוגלה מצהירים, כי המוצרים יתחרו ישירות באולוויז ואולדייז של פרוקטר אנד גמבל. לדברי ארי מלמוד, מנהל חטיבת הספיגה בחברה: "היעד של חוגלה קימברלי הוא גידול של 20% בעקבות השקת לילי והובלה של שוק ההיגיינה הנשית עד סוף שנת 2006 באמצעות קוטקס כמותג פרימיום ולילי נטורל כמותג Value for money". מלמוד אמר, כי לילי יצור קניבליזציה בקוטקס באחוזים בודדים בלבד ועיקר הגידול יהיה מאולוויז ואולדייז של המתחרה.

 

עוד מוסיף מלמוד, כי "לילי נטורל טוב יותר מהמתחרים באופן משמעותי ויהיה זול ב- 30%-25% מהם". מחיר המוצרים יעמוד על 15 שקל.  

 

חוגלה הציגה דו"ח בדיקת מעבדת Courtray הצרפתית, העוסקת בבדיקות תפקוד מוצרי ספיגה. על פי הדו"ח, יכולת הספיגה של תחבושות לילי טובה מזו של תחבושות אולוויז. לדברי מלמוד, מאז שפרוקטר הוסיפה את קו הספיגה הכחול בתחבושות אולוויז, היא האעה את ביצועי המוצר. "אולוויז היה מוצר פלסטי אבל יצר תחושת יובש בשכבה העליונה. המוצר המשודרג שלהם הוא דמוי בד, אבל הוא רטוב".

 

מפרוקטר נמסר בתגובה, כי  "בשנה האחרונה אולוויז שידרגה את התחבושות באמצעות תוספת של מרכז ספיגה כחול ובלעדי ובנוסף הוגדלה כמות החומר הסופג AGM, על מנת לשפר את ביצועי התחבושת. כמו כן, שודרג קו המוצרים של מגיני התחתון אולדייז, על מנת לענות על צורך חשוב ביותר של צרכניות בתחום מגיני התחתון – הצמדות אופטימלית של מגן התחתון למקום.

 

"בזכות כך אולוויז הינה הבחירה הראשונה של הצרכניות בישראל עם 70% נאמנות צרכנים על פי נתוני נילסן 2004. בנוסף, אולוויז מחזיקה ב- 12 החודשים האחרונים בנתח שוק כספי בממוצע של 66.3% על פי נתוני נילסן לנובמבר 2004, וממשיכה להיות המובילה הבלתי מעורערת של השוק, גם כיום, שנה לאחר השקת קוטקס".

 

השקת הסדרה תלווה בקמפיין טלוויזיה, באמצעות משרד מקאן אריקסון, תחת הסלוגן "לילי נטורל – העובדות היבשות, ללא סיפורי מעשיות". בנוסף, תשלח החברה ערכות התנסות לצרכניות שיביעו התעניינות.

 

שוק מוצרי ההיגיינה הנשית מגלגל 207 מיליון שקל בשנה, על פי נתוני נילסן. לדברי מלמוד, המותג קוטקס מחזיק בשלושת החודשים האחרונים נתח שוק של 20% בממוצע ומאז השקתו עלתה חוגלה מנתח של 18% במוצרי ההיגיינה הנשית ל-30%.    

  

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לילי נטורל. מחליף את אינטימייט
צילום: יוני רייף
לילי. מתוך הקמפיין
צילום: יוני רייף
מומלצים