הנער ששכב עם המורה התלונן: היא ניצלה אותי
הנער בן ה-16 שקיים לפי החשד יחסים עם המורה בבית הספר בצפון תל אביב הגיש נגדה תלונה. עורך דינו: "נוצרו יחסי תלות של הנער במורה, והיא קיימה עמו את היחסים בגלל שהוא מצוי במדרג סוציו אקונומי נמוך, כדי לספק את המאווים והסטיות המיניות שלה". בחקירתו טען הנער: המורה שכבה גם עם תלמיד שלה. במקביל, משרד החינוך בודק את האפשרות להשעות את המורה
פרקליטו של הנער בן ה-16, שקיים לפי החשד יחסי מין עם המורה מתיכון יוקרתי בצפון תל אביב, הגיש היום (ה') תלונה נגדה במשטרה, בטענה כי היא "ניצלה אותו מינית לאחר שגרמה לו ליחסי תלות". במקביל, משרד החינוך בודק את האפשרות להשעות את המורה. גורמים במשרד החינוך אמרו כי "בכל מקרה, המורה לא תוחזר לעבודתה בתקופה הקרובה בשל מצבה הנפשי".
אתמול נעצר הנער בן ה-16 זאת לאחר שרב עם חברו לכיתה על לבה של אותה מורה, בת 35 מרמת גן. המורה הגישה נגד הנער תלונה כי ניסה לסחוט אותה באיומים ולהפיץ תמונות עירום שלה, והנער נשלח לעשרה ימי מעצר בית.
בחקירתו הערב טען הנער כי הוא מכיר נער נוסף, תלמיד כיתה ט', אותו לימדה המורה בבית ספרה, שקיים עמה יחסי מין. אם יימצא כי היא אכן קיימה יחסים עם תלמיד שלה, יהיה הדבר בגדר עבירה פלילית, שכן מדובר ביחסי מין תוך ניצול מרות.
עו"ד יונתן ויינגרטן, שהגיש את התלונה בשם הנער, אמר ל-ynet כי מבדיקה שעשה התברר כי "היו יחסי תלות של הנער במורה, זאת לאחר שהתברר שהיא לקחה אותו במיוחד מכיוון שהוא מצוי במדרג סוציו אקונומי נמוך, זאת על מנת לספק את המאווים והסטיות המיניות שלה".
לטענת עו"ד ויינגרטן, "המורה פינקה אותו באופן חומרי כאשר הציעה לו הצעות לבילוי בבתי מלון, הצעות שלא יצאו לפועל בסיכומו של דבר אולם היא טיילה עמו בקניונים בתל אביב ורכשה לו בגדים, וכאשר היתה מעוניינת לפגוש בו - שלחה לו מוניות הביתה. אותם דברים, לדברי עו"ד ויינגרטן, "לא היו לצרכי קיום אלא לצרכי פיתוי ולכן לטענתו "היחסים של הנער לגבי המורה היו יחסי תלות".
בשעה 14:30 הגיעו שוטרים לביתו של הנער וערכו חיפוש, כדי לנסות ולאתר צילומים בהם מתועדת המורה בעירום, זאת לאחר שהמורה הגישה נגד הנער תלונה על כך שהוא ניסה לסחוט אותה באמצעות צילומי עירום שלה. במהלך החיפוש לא מצאה המשטרה דבר בביתו של הנער והעבירה אותו בתום החיפוש לחקירה במשטרת מרחב ירקון.
בבית הספר בו מלמדת המורה הורגשה היום תכונה רבה בעקבות הפרשה. נערכו שיחות עם התלמידים, בהן סיפרו להם המורים מי המורה המדוברת, וניתנה לתלמידים אפשרות לשוחח על הפרשה.