שתף קטע נבחר

 

ברשת "לב" מבטיחים: רק 5 דקות של פרסומת

הנהלת הרשת יזמה אמנה של כבוד עם הצופים, שמתבקשים מצידם לכבות את הטלפונים הניידים וליהנות

בימים אלה מפרסמת רשת בתי קולנוע "לב" אמנה של כבוד בינה לבין הצופים. על פי האמנה מבטיחה הרשת לשמור על תנאים אופטימליים שינעימו את זמנם של הצופים באולמות ובכך "לתת לסרטים וללקוחותינו את הכבוד המגיע להם".

 

באמנה נכתב: "היות ובתי קולנוע לב מקרינים את הסרט על מנת לגרום לצופה להתרגש, לצחוק, לבכות וליהנות ממנו ולא מגורמים מסיחי דעת, מעצבנים ומטרידים, הוסכם בזאת כי לא נקרין יותר מ-5 דקות של פרסומות לפני תחילת הסרט וכי נקרין כל סרט בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר. הצופה מצדו יכבה את מכשיר הטלפון הנייד שלו לפני תחילת ההקרנה, ייהנה, יתרגש, יצחק ויבכה מהסרט בהתאם לז'אנר וימליץ עליו לחבריו".

 

נורית שני, המנכ"לית ובעלת רשת בתי הקולנוע, אומרת כי ההחלטה על פרסום האמנה התבשלה במוחה זמן רב לפני מרד הצרכנים שהנהיגו רוכשי כרטיסים כעוסים שיצאו בהפגנתיות מהקרנת הסרט "באטמן" בקולנוע "פאר" לאחר כחצי שעה של פרסומות וקדימונים.

 

"זו בעיניי הזניה של בתי הקולנוע", אומרת שני ופורשת את משנתה, "לצופה מגיעה חוויה קולנועית אופטימלית וזו הסיבה שאצלנו גם החלטנו לוותר על הפסקות בהקרנות היומיות למעט בסרטי ילדים. אני משאירה את הבחירה לצופה, מי שרוצה הפסקה שיבוא בערב. ברור שקיצור זמן הפרסומות לחמש דקות הוא הפסד כספי אבל זה רק בטווח הקצר, הקהל שלנו נענה בהתלהבות רבה לאמנה ומצביע ברגליים. ויתרנו על האופציה להכנסה מפרסומות מכיוון שזה מנוגד לתפיסת עולמנו ולא מתאים לאופי האיכותי של בתי הקולנוע שלנו. אנשים שבאים ל'לב' באים לראות קולנוע איכות נקי מדברים זרים. פרסומות הן גורם זר".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים