הסמים מוחקים אותך
סרטון חדש של "הבצֶפֵר", (שאחראים על פורום הפרסום בynet) שהופק למען הרשות למלחמה בסמים. ומשאל: איך יש להלחם בתופעת הסמים אצל הצעירים?
קיתונות של ביקורות ועלבונות הוטחו במסעות הפרסום של העמותות השונות למלחמה בסמים במהלך השנים. "הבצֶפֶר - בית הספר הגבוה של חברות הפרסום" ומשרד "מקאן אריקסון" התגייסו להפקת סרטון הסברה. הסרטון המונפש מראה דמות שהולכת ונמחקת, ויוצריו השתמשו בשפה אסתטית עכשווית ומקורית, שמזכירה בין היתר קליפים שנעשים באנימציה. מטרות הקמפיין שהוגדרו על ידי הרשות: הגברת המודעות נגד צריכת סמים, דגש על קלות הדעת ועל חוסר האחריות בשימוש בסמים.
כדי להשיג את המטרות הללו, פונה הקמפיין לקהל צעיר שהנושאים המעסיקים אותו הם חיי האהבה והרגש שלו, חברים ובילויים, ומראה לו באופן הומוריסטי, איך מי שצורך סמים יכול לגמור את עצמו. תחת הסלוגן "בסוף זה יגמור אותך".
ורד בטש, סמנכ"ל שיווק בבית הספר לפרסום: "במדינה שבה הפחד הוא שיגרת חיים, האם סרט שיעסוק בהפחדה בכל הנוגע לשימוש בסמים ישיג את המטרה? ואולי הדרך הנכונה אל לב האנשים תהיה דרך ההומור? או שזו עוד שיטה לכסות את העיניים דווקא בקטעים המפחידים? ואולי אנשים צריכים נימוקים נוספים להנעה לפעולה?". אתם מוזמנים לענות, עכשיו:
כדי להילחם בנגע הסמים, כדאי לבחור בדרך של:
א. הומור
ב. הפחדה
ג. מידע
אתם מוזמנים לענות על המשאל בפורום הפרסום והשיווק בynet או בסקר כאן מימין.