שתף קטע נבחר
 

קוקה-קולה תשלם 210 אלף שקל על ברייק הזהב

בלעדי: חברת המשקאות תשלם סכום זה עבור פרסומת הזהב בגמר כוכב נולד. בשנה שעברה הניב גמר כוכב נולד 2 רייטינג של 31.7% בממוצע, שיא לתוכניות ריאליטי שנשבר בפברואר האחרון על ידי גמר תוכנית השגריר 33.2%

 

קוקה-קולה ישראל רכשה את ברייק הזהב בגמר של כוכב נולד 3. מדובר בפרסומת שתשודר לפני ההכרזה על הזוכה בגמר. הפרסומת נרכשה בפועל על ידי החברה הבת, מבשלות בירה ישראל, לסרטון חד פעמי שיכלול טיזרים פרסומיים מוקדמים. 

 

ל"ידיעות אחרונות" נודע כי קוקה-קולה תשלם עבור שידור הפרסומת, אותה הפיק שלמור-אבנון-עמיחי, כ-210 אלף שקל. קשת, זכיינית ערוץ 2, דרשה עבור שידור הפרסומת 250 אלף שקל. מדובר בסכום שיא לפרסומת בישראל. קוקה-קולה רכשה את זמן השידור עבור פרסומת בינלאומית לבירה הבלגית "סטלה ארטואה" המיוצרת בישראל.

 

כל הפרסומות לגמר נמכרו, לפי הערכות, ההכנסות מפרסומות בגמר יסתכמו בכמיליון דולר. בקשת דרשו עבור פרסומת של 30 שניות כ-10,000 דולר. בשנה שעברה הניב גמר כוכב נולד 2 רייטינג של 31.7% בממוצע, שיא לתוכניות ריאליטי שנשבר בפברואר האחרון על ידי גמר תוכנית השגריר 33.2%.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מוזי ורטהיים, מבעלי קוקה קולה ישראל
מומלצים