קונטיננטל, בלי גג
בנטלי, יצרנית מכוניות היוקרה הבריטית השייכת לקונצרן פולקסווגן, ממשיכה לחדש. והפעם - גרסת גג נפתח יפהפיה לקונטיננטל GT
בנטלי, מותג האריסטוקרטיה הבריטי של פולקסווגן, ממשיך ליהנות מאסטרטגיית ה"אנחנו נתחרה בכל קטגוריה ויהי מה" של פולקסווגן. וכך, בניגוד לרולס רויס שבבעלות ב.מ.וו, זו המסתפקת בינתיים רק בפנטום, בבנטלי חושפים יותר מכוניות חדשות מכפי שעשו זה שנים רבות.
היה זה אך לפני שמונה חודשים שבנטלי הציגה את ה"דרבן המעופף" - פליינג ספר, גרסת סדאן מפוארת לקונטיננטל GT שנחשפה לפני שלוש שנים. כעת, הגיע תורה של גרסת קבריולה (גג נפתח) לאותה מכונית קופה, תחת השם קונטיננטל GTC.
ה-GTC עושה שימוש באותה פלטפורמה ובאותו מנוע, כלומר יחידת W12 בנפח 6.0 ליטר וצמד מגדשי טורבו, המספקת 560 כ"ס ב-6,100 סל"ד ו-66.2 קג"מ ב-1,600(!) סל"ד. בשידוך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית עם תפעול ידני, המעבירה את הכוח לארבעת הגלגלים באמצעות דיפרנציאל טורסן, מסוגלת ה-GTC להאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-5 שניות בקירוב, ועד למהירות מרבית של 305 קמ"ש. קונטיננטל GT סגורה, לשם השוואה, מסוגלת ל-4.8 שניות ו-318 קמ"ש.
בבנטלי יחלו בשיווק ה-GTC בסוף שנת 2006, מספר חודשים לאחר השקת האזור, שנחשפה בפרנקפורט. בכך יהיה היצע הדגמים של יצרנית מכוניות היוקרה אחד הגדולים שידעו בקרו, בריטניה. בשלב זה עדיין לא ידוע מה יהיה מחיר המכונית החדשה, אם כי היא ככל הנראה לא תצליח להתברג לקבוצה 2, לאכזבת עובדי ההייטק.