שתף קטע נבחר
 

הבצפר משנה קונספט ומרחיב את תוכנית הלימודים

מעתה הלימודים בבצפר ייערכו בצוותים - כמו במשרד פרסום. מעתה תקציבאים ופלנרים יעבדו עם קופירייטרים, ארטדיירקטורים ומפיקים

הבצפר של חברות הפרסום משנה קונספט, ומרחיב את תוכנית הלימודים לפורמט של משרד פרסום. מעתה תקציבאים ופלנרים יעבדו עם קופירייטרים, ארטדיירקטורים ומפיקים בפורמט עבודה בצוותים.

 

ההחלטה על כך התקבלה לאחר שוועדות הניהול המקצועיות של הבצפר התכנסו במהלך החודש האחרון כדי לתת משוב לתוכניות הלימודים של הבצפר. בוועדות חברים בין השאר, גדעון עמיחי, אייל לינור, אורי לברון, טל רביב, רוני שניידר, מולי הלפמן, מיקי בר ואנשי פרסום בכירים נוספים.

 

הדגש בתוכניות הלימודים יהיו על עבודת צוות, כאשר התקציבאים כותבים את הבריפים, הפלנרים מתכננים, קופירייטרים עושים את הקריאייטיב, המפיקים מפיקים את הפרסומת.

 

ורד בטש סמנכ"ל ומנהלת קורסים בבצפר, אמרה כי "הקונספט החדש התאפשר בין היתר כתוצאה מהצטרפותם של מנהלי קורסים חדשים, שאיתם עיבדנו את תוכניות הלימודים- רוני אפלבויים ועופר גולן בניהול מסלול הקופירייטינג וערן גרינברג בניהול מסלולי התקציבאות, פלניננג ומדיה פלנינג. מסלולי הלימוד יפתחו מייד עם תום החגים.

 

ערן גרינברג, עד לאחרונה סמנכ"ל לקוחות בגיתם, ומנהל לקוחות בבאומן בר ריבנאי, הצטרף לבצפר בשבוע האחרון כמנהל מסלול פלנינג, תקציבאות ומדיה פלנינג. לדבריו, "כל איש מקצוע בכיר בענף הפרסום צריך להקדיש מזמנו גם להוראה, זה חשוב לעתיד הרמה המקצועית בענף ומאפשר להישאר מחובר לדור הצעיר".  

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים