שתף קטע נבחר
 

איש השיווק של דצמבר: דב קוטלר, מנכ"ל איגוד

איגוד המפרסמים בחר בקוטלר לאחר שהוביל את הבנק להישגים הן מבחינת מספר הלקוחות והן מבחינת הרווחיות

איגוד המפרסמים בחר בדב קוטלר, מנכ"ל בנק אגוד, כאיש השיווק של חודש דצמבר. קוטלר נכנס לתפקיד מנכ"ל הבנק בספטמבר 2003, ומצא את הבנק, השישי בגודלו במערכת, עם רווחיות נמוכה משמעותית בהשוואה למערכת הבנקאית ועם חוסר מיקוד שיווקי.

 

קוטלר, יחד עם חברי ההנהלה, מוביל אסטרטגיה שיווקית שכותרתה "תתכוננו להיות מופתעים". הרעיון שעומד מאחוריה (בניגוד לקמפיינים תדמיתיים של הבנקים הגדולים) הוא לתת הטבות כלכליות אמיתיות ללקוחות, במטרה להגדיל את חלקו של הבנק במגזר משקי הבית.

 

האסטרטגיה הזו תורגמה בשנה האחרונה לשורה של מבצעים ייחודיים, שהציעו הטבות כלכליות ללקוחות פרטיים, ביניהם מבצעים משותפים בתחום הביטוח שהציעו ביטוח חובה לרכב חינם לשנה וביטוח מקיף לרכב חודשיים חינם, DVD וטלפון דיגיטלי מתנה למקבלים הלוואה בהחזר חודשי קבוע, משכנתאות לא צמודות בהחזר חודשי קבוע, פיקדונות שקליים בריבית עולה ועוד.

 

כמו כן פתח הבנק 7 סניפים חדשים (בשנה וחצי) במתכונת שאינה מקובלת במערכת הבנקאית, המתמחים בלקוחות פרטיים ומציעים שעות פתיחה ארוכות מהמקובל.

 

מאיגוד המפרסמים נמסר, כי המהלכים השיווקיים של הבנק הוכיחו את עצמם והביאו לשינוי מהותי בקצב פתיחת החשבונות החדשים בבנק אגוד.

 

השינוי בבנק מוצא ביטוי גם בתוצאות הכספיות ובשווי של הבנק בבורסה. בשנת 2004 הבנק עבר לרווח של 36 מיליון שקל, והרווחיות ממשיכה להשתפר מדי רבעון. את תשעת החודשים הראשונים של 2005 סיים הבנק ברווח נקי של 59 מיליון שקל.

 

קוטלר (49) הוא בעל תואר ראשון בכלכלה, תואר שני במנהל עסקים, עם התמחות במימון, ובוגר תוכנית לניהול מתקדם של אוניברסיטת Harvard בארה"ב.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קוטלר. הטבות כלכליות ללקוחות
מומלצים