שתף קטע נבחר

 

בזק מתייעלת: 199 ו-166 יפסיקו לפעול 24 שעות

בלעדי: מוקד שירות הלקוחות ומוקד השירות הטכני של בזק יפסיקו לפעול 24 שעות ביממה. בזק: מטרת המהלך - לשפר את השירות

יעקב גלברד, מנכ"ל בזק, מתחיל בצעדי התייעלות. ל-ynet נודע, כי מה-1 בינואר תופסק פעילות מוקד 199 (שירות הלקוחות של בזק) ומוקד השירות הטכני 166 בשעות הלילה. נציגי השירות במוקד 199 יענו לפניות בכל יום בין השעות 08:00 ל-22:00 ובימי ו' בצהריים עד 12:30. מוקד 166 יפעל החל מהשעה 07:00 עד 22:00 ובימי שישי עד 12:30.  

מוקד האינטרנט ומודיעין 144 ימשיכו לתת שירות רצוף במשך כל ימות השבוע.

 

גלברד, אגב, עשה מהלך דומה בחברת פלאפון אותה ניהל עד לפני מספר חודשים, כאשר באוגוסט האחרון הוא הפסיק את הפעילות לאורך כל היממה במוקד הטלפוני של פלאפון.  

 

איקה אברבנאל, משנה למנכ"ל בזק (שגלברד הביא מפלאפון), אמר בתגובה כי מספר השיחות שמגיעות למוקדים בשעות הלילה הוא מועט ביותר ומהווה אחוז קטן ביותר מכלל השיחות למוקדים. כך, למשל, למוקד 166 מגיעים בלילה ממוצע שיחות בודדות ולמוקד 199 עשרות שיחות בלבד. זאת, לעומת למעלה מ- 50,000 פניות למוקדים ביום.

 

"מהלך זה יאפשר לבזק להתמקד באיכות השירות ובזמינות המענה של נציגי השירות בשעות העומס במשך היום", אמר אברבנאל. לפי בזק, מטרת המהלך העיקרית היא לשפר את השירות ולגייס את מלוא המשאבים לשעות השיא והעומס.

 

מוקד 199 של בזק מאפשר הזמנה או העתקה של קווי טלפון, הזמנת שירותים שונים כמו תא קולי, שיחה ממתינה, שיחה מזוהה, הזמנת שירות אינטרנט מהיר, וכן מידע וברורים על חשבונות, תעריפים, מבצעים, כמו גם תשלום חשבונות באמצעות כרטיסי אשראי.

 

ברבעון השלישי של השנה רשמה בזק עלייה של 15% בהכנסות, שהסתכמו ב-2.84 מיליארד שקל. עם זאת, רווחי הקבוצה ברבעון הסתכמו ב-103 מיליון שקל - ירידה של 57.6% בהשוואה לרווחי הרבעון המקביל אשתקד.

 

המידע הראשוני התקבל באמצעות האי-מייל האדום

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אגמון
יעקב גלברד, מנכ"ל בזק
צילום: אורן אגמון
מומלצים