מורן אטיאס ואיתי תירוש יובילו גם השנה את קמפיין רנואר
שני הדוגמנים יקבלו עבור הובלת קמפיין הפרסום של רנואר בקיץ 2006 40 אלף דולר כל אחד. עבור מורן אטיאס תהיה זו העונה החמישית ברציפות שהיא מובילה את הקמפיין של רנואר נשים. איתי תירוש הוחתם עתה על העונה הרביעית ברציפות שלו עם רנואר
הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה, מורן אטיאס, שהובילה ב-4 השנים האחרונות את קמפיין הפרסום של רשת רנואר נשים, חתמה על חוזה נוסף ותשמש כפרזנטורית של הרשת זו העונה החמישית ברציפות. לצידה יככב זו העונה הרביעית, הדוגמן ובנה של מנכ"לית משרד החינוך לשעבר, איתי תירוש.
במסגרת החוזה יקבלו אטיאס ותירוש, 40 אלף דולר כל אחד, עבור מסע הפרסום של קיץ 2006.
קמפיין הקיץ של רנואר בכיכובם של מורן אטיאס ואיתי תירוש יעלה בחודש מארס בתקציב של 2 מיליון דולר, במסגרת השקת קולקציית אביב - קיץ 2006. הקמפיין יכלול שילוט חוצות, מודעות בעיתונות הארצית ובמגזינים וקטלוג שיופץ בלמעלה ממיליון עותקים.
לדברי אלי ברקוביץ, מנכ"ל רנואר: "מסקר שערכה לאחרונה רשת רנואר עולה כי מורן אטיאס משדרת בצורה מושלמת את ערכי המותג: היא פיגורה בינלאומית, מלאת שמחת חיים, חכמה, מתוחכמת, כריזמטית, סקסית, ויפה. מורן אטיאס היא חלק בלתי נפרד מהצלחת הקמפיין בעונה הנוכחית".
עוד מסר ברקוביץ כי: "הבחירה החוזרת באטיאס ובתירוש נעשתה לאחר בדיקות שוק ומחקרים שערכה רנואר בחורף האחרון בקרב קהלי היעד מהם עלה כי בשל ההתאמה של אטיאס ותירוש לערכי המותג, יותר ויותר וגברים מתחברים ומזדהים עם המותג".
רשת אופנת "רנואר", הוקמה בשנת 1993 ונמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ. הרשת מונה 60 סניפים ומחזור המכירות השנתי שלה עומד על 130 מיליון שקל.