טיפ לאאוטלוק: איך מגבים את תיקיית ההודעות?
לעתים תיקיית הדואר הנכנס נפגמת ולא ניתן לגשת להודעות דוא"ל. כדי למנוע עוגמת נפש, מומלץ לגבות את כל ההודעות לקובץ PST. טיפ הווידאו הבא מסביר איך עושים זאת
משתמשים רבים צפויים לעוגמת נפש רבה, כאשר מתברר להם כי תיקיית הדואר הנכנס "נדפקה", ואין אפשרות לגשת להודעות בתוכה. לתקלה מצערת זו סיבות שונות אך השורה התחתונה מבחינת המשתמש היא זהה. הטיפ הבא מסביר כיצד לגבות את כל ההודעות באאוטלוק לקובץ אחד בודד (הקרוי קובץ PST) ולצמצם את הנזק באופן דרמטי.
יש לגבות את ההודעות וליצור עותק של קובץ ה-PST שלכם לעתים קרובות, אפילו מדי יום, אם אתם מקבלים כמות ניכרת של הודעות מדי יום. כך, אם תקרה תקלה, תמיד תוכלו לחזור לקובץ ששמרתם אתמול או שלשום. בסוף החודש מומלץ למחוק את כל קובצי ה-PST שיצרנו למעט האחרון (מאחר וקבצים אלה נוטים לתפוס מקום רב בכונן). הערה: טיפ זה יעיל גם לצורך העתקת הודעות הדוא"ל למחשב חדש.
שימו לב! אם לא טרחתם מעולם למחוק את כל הקבצים המצורפים להודעות שקיבלתם, קובץ ה-PST עלול לתפוח למימדים מפלצתיים. טיפ זה אינו חוסך מכך את החובה למחוק הודעות שאין לכם צורך בהן, למחוק קבצים מצורפים בתוך הודעות (כמו תמונות או מצגות) בנפח גדול במיוחד. חשוב מאוד לגבות רק את ההודעות החשובות באמת.
הערה: לחצו על הכפתור "מסך מלא" על מנת לצפות במדריך באופן מיטבי.
תודה לשמול לדרמן על הייעוץ הטכני