סקר: 53% מהציבור רוכשים מוצרי מזון טבעיים
סקר מכון המחקר מידע שיווקי סי.איי עבור ynet: הציבור מגלה מודעות גבוהה למזון בריאות - 74% בודקים את הרכב החומרים של מוצרי מזון לא מוכרים לפני רכישתם
הציבור מגלה מודעות גבוהה למזון בריאות. כך עולה מסקר מיוחד שערך מכון המחקר מידע שיווקי סי.איי בהנהלת נעם רז ומרב שפירא, עבור ynet.
מהסקר עולה, כי רוב מכריע של הציבור (74%) בודקים את הרכב החומרים של מוצרי מזון לא מוכרים לפני רכישתם. מעל שליש (36%) מצהירים כי הם נוהגים כך תמיד, 17% עושים זאת לעיתים קרובות, 13% לפעמים, ו- 9% לעיתים רחוקות. רק 23% ציינו כי אינם נוהגים לבדוק את הרכב החומרים של מוצרים לא מוכרים טרם רכישתם.
נשים, גילאי 30 ומעלה, בעלי השכלה גבוהה ומשפחות עם ילדים מצהירים כי הם נוהגים לבדוק את הרכב החומרים של מוצרי מזון לא מוכרים בתדירות גבוהה יותר מאחרים.
עוד עולה מהסקר, כי מעל למחצית מהציבור (53%) נוהגים לרכוש מוצרי מזון טבעי ומוצרי בריאות כגון מוצרי מזון אורגני, מוצרי מאפה מקמח מלא וכד'. נשים, בעלי השכלה גבוהה, ומשפחות עם ילדים נוהגים לרכוש מוצרים אלו יותר מאחרים.
המקום הפופולרי לרכישת מזון טבעי ומוצרי בריאות הוא דווקא הסופרמרקט: הסקר מגלה כי ניכר ששילוב מחלקות מזון טבעי בסופרמרקטים נושא פרי, ו-83% מהרוכשים מוצרי מזון טבעי ומוצרי בריאות (44% מכלל האוכלוסייה) הצהירו כי הם רוכשים מוצרים אלו במחלקות המזון הטבעי שנמצאות בסופרמרקטים ובמינימרקטים (83%). זאת, לעומת 27% הנוהגים לרכוש מוצרים אלו בחנויות מיוחדות.
מידע שיווקי
מזון אורגני
צילום: לילך ענב בר ציון
מומלצים