שתף קטע נבחר
 

פטריוטיזם נוסח ג'יפ

מותג השטח המפורסם בעולם הציג תמונות ופרטים ראשונים על הפטריוט, רכב שטח קומפקטי חדש עם עיצוב מסורתי

טום לה סורדה הבטיח, טום לה סורדה מקיים. חצי שנה לאחר שראינו את ג'יפ פטריוט בתערוכת פרנקפורט, מגיע רכב השטח הקומפקטי לייצור סדרתי בתערוכת ניו יורק. לא מדובר כמובן בהפתעה, שכן יו"ר ג'יפ הבטיח לאלי שאולי באותה תערוכה שהפטריוט כמעט מוכן לייצור.

 

ללא שינוי מתצוגה לייצור

 

הפטריוט יוצא לדרך חודשים ספורים לאחר אחיו ה"עירוני", הקומפאס. שני רכבי השטח הללו מבוססים על פלטפורמת הנעה קדמית זהה (שפותחה על ידי מיצובישי ללנסר העתידית), וכמו בקומפאס גם כאן הנעה כפולה מוצעת בתוספת תשלום. יחידות ההנעה, לבית יונדאי, יהיו זהות אף הן. כחלק מייעוד השטח, נהנה הפטריוט גם מעיצוב מסורתי יותר ללא ניסיון לקרוץ לפלחי שוק אחרים.


 

אלא שבניגוד לאח העירוני, הפטריוט מבטיח להיות רכב שטח של ממש, ולא אביזר אופנתי דוגמת הקומפאס. לצורך כך ניתן לצייד אותו באחת משתי חבילות שטח, בסיסית המכונה "הנעה חופשית 1" (Freedom Drive 1) ומתקדמת יותר המכונה בשם המפתיע "הנעה חופשית 2".

 

החבילה השנייה מצוידת בתיבת הילוכים רציפה עם הילוך כוח, גלגלי "17 עם צמיגי שטח, מערכת סינון אוויר, ווי גרירה וגלגל חלופי בגודל מלא. בקיצור, הדברים שיסייעו לרכב השטח העירוני באופיו, לצלוח שטחים טכניים לא מאתגרים מדי. בג'יפ מבטיחים עם זאת שגרסת ה-"2" היא רכב שטח של ממש. מרווח הגחון - 20.3 ס"מ בלבד - לא מאושש טענות אלה.


 

ג'יפ פטריוט, נתונים עיקריים

אורך: 441 ס"מ

רוחב: 175.5 ס"מ

גובה: 164 ס"מ

בסיס גלגלים: 263.6 ס"מ

זווית גישה עם חבילת שטח: 29 מעלות

זווית נטישה עם חבילת שטח: 33 מעלות

מרווח גחון עם חבילת שטח: 20.3 ס"מ

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים