היופי הקונטיננטלי של בנטלי
העשירון העליון זוכה בימים אלה למכונית נוספת ברשימת היפהפיות היוקרתיות. והפעם מדובר בבנטלי קונטיננטל GTC, קבריולה מרשימה במיוחד
אחרי הקונטיננטל GT הסגורה, הגיע הרגע למשהו עוצר נשימה באמת. קבלו את בנטלי קונטיננטל GTC, ובמילים אחרות גרסת הקבריולה המרשימה במיוחד לאותה GT מוכרת, שהוצגה לפני ארבע שנים.
אם אהבתם את עיצוב ה-GT, סביר מאד להניח שתאהבו גם את זה של ה-GTC. יש כאן את אותם קווים אלגנטיים וספורטיביים, עם יחידות תאורה עגולות, סבכה קדמית גדולה וללא פרטים מיותרים. אלא שה-GTC מוסיפה לכל זה את המשיכה הטבעית שיש לרכב עם גג נפתח, ויכולה ללא ספק להתברג לפנתיאון הרכב כאחת המכוניות היפות ביותר בשנים האחרונות. במיוחד בצבע התכלת המאופק.
מלבד העיצוב המרשים, ה-GTC זהה כמעט לחלוטין לאחותה הסגורה. זה אומר שגם כאן הביצועים לא מאכזבים, עם מנוע 6.0 ליטר (W12) המייצר 560 כ"ס בסיוע צמד מגדשי טורבו. התוצאה - בכביש הנכון תוכלו לנסוע במהירות של 306 קמ"ש כשהרוח מבדרת את השערות, ואם תסגרו את הגג תאיצו אפילו ל-312 (318 ב-GT). ומיאוץ רמזורים? 5.1 שניות, זה הזמן שנדרש כדי להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש. בגרסת הקופה, נדרשות 4.8 שניות בלבד. בשתיהן ישנן תיבת ZF אוטומטית עם שישה הילוכים והנעה כפולה.
ה-GTC הנאה תוצע - בדומה ל-GT - עם כל תוספות האבזור שרק תרצו, ותוכלו להרשות לעצמכם. היא מצוידת בארבעה מושבים, ותתברג בהיצע בנטלי מתחת לאזור העתידית. זו האחרונה תהפוך עם השקתה לפתוחת הגג היוקרתית בעולם, לפחות עד שרולס רויס תענה במכונית מקבילה משלה. אגב, הצגת ה-GTC משלימה את תוכניות בנטלי למשפחת המכוניות ה"קטנות". אחרי ה-GT קופה, הוצגה הפליינג ספר (סדאן, ארבע דלתות), וכעת האחות הפתוחה.