שתף קטע נבחר

 

רשת NBC תשדר קדימונים ב-YouTube

רשת הטלוויזיה האמריקנית החלה לשתף פעולה עם אתר שיתוף הווידאו לקדם תוכניות המשודרות בערוץ שלה. בין השאר, תקיים תחרויות לקדימונים שיצלמו הגולשים

רשת הטלוויזיה האמריקנית NBC הכריזה על שיתוף פעולה עם אתר שיתוף הווידאו YouTube, במסגרתו תשדר באתר קדימונים לעונת הסתיו שלה. באתר יפתח איזור מיוחד לקליפים של הרשת בהם יתפרסמו קטעים מתוכנית האירוח הלילית של ג'יי לנו, ראיונוות ומאחורי הקלעיים של תוכניות אחרות באופן בלעדי ברשת.

 

"ההבחנה בין וידאו לטלוויזיה מתעמעמת יותר ויותר", אמר ג'ון מילר, מנהל שיווק בקבוצת הטלוויזיה של הרשת. "במקום לטמון את ראשינו בחול, ולטעון כי האינטרנט אינו קיים, אנחנו מנסים לאמץ את המדיום". מילר ציין גם כי היוזמה תמשוך את הקהל שבתקופת הקיץ נוטש את הטלוויזיה ופונה לרשת.

 

על פי comScore Media Metirx, ב-YouTube מבקרים 13 מיליון גולשים אמריקנים מדי יום, ומתפרסמים 60,000 קליפים חדשים.

 

בעבר פנתה NBC ל-YouTube ודרשה ממנה להסיר משם חומרים השייכים לה ומוגנים בזכויות יוצרים. בין השאר, דרשה NBC להסיר גם את הקליפ Lazy Sunday ששודר בתוכנית Saturday Night Live וזכה לפופולריות גבוהה באתר. בשל הפופולריות הזאת, העלתה NBC את הקליפ לאתר התוכנית.

 

קדימונים של הגולשים

 

ב-NBC מתכוונים לנצל את העובדה כי YouTube הוא אתר המבוסס על תוכן גולשים, ותקיים תחרות בין מעריצי הסדרה "המשרד", שיוכלו לצלם ולהעלות קדימונים לתוכנית.

 

הגולשים יוכלו לצלם קליפים בני 20 שניות, כל עוד הם לא משתמשים בחומרים מהסדרה עצמה. במקום זו, יורשו הבמאים החובבים להשתמש בחומרים שהרשת תספק למטרה זו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"המשרד". קדימונים של הגולשים
מומלצים