שתף קטע נבחר

לאומי בקונצנזוס: עולה בקמפיין שסיסמתו "אנחנו ננצח"

הבנק עולה בקמפיין "שמייצג את הקונצנזוס הלאומי" בהשקעה של 2 מיליון שקל. יפיץ בסוף השבוע 2 מיליון סטיקרים נושאי הסיסמא מתוך נאומו של ראש הממשלה

הערב עלה לראשונה ב-ynet, באנר ובו צמד המילים "אנחנו ננצח" – אותו ביטוי אותו השמיע אמש בנאומו ראש הממשלה, אהוד אולמרט.

 

בירור העלה כי מדובר בקמפיין של בנק לאומי אשר צפוי להופיע בימים הקרובים בכל אמצעי התקשורת בישראל. בבנק, מסתבר, החליטו להתגייס למען עידוד מצב הרוח הלאומי, תוך אימוץ הביטוי מנאומו של ראש הממשלה. בשל הרצון להיות ממלכתיים ככל האפשר, הקמפיין אינו נושא את לוגו הבנק.

 

ל-ynet נודע, כי הקמפיין יסתכם בהיקף של כשני מיליון שקלים, וכי בכוונת לאומי להציף את העיתונות והאינטרנט באותו ביטוי, כששיאו של הקמפיין יהיה ביום שישי, בו יצורפו לעיתוני סוף השבוע כמיליון סטיקרים נושאי הסיסמא "אנחנו ננצח".

 

בלאומי סירבו תחילה להתייחס לידיעה, אולם בתשובה לשאלת ynet אמר יהודה ברגר, ראש ענף פרסום בלאומי, כי "אנו חשים שצמד המילים 'אנחנו ננצח', מייצג את הקונצנזוס הלאומי ומבטא באופן הנאמן ביותר את תחושות הציבור בימים אלה. הקמפיין הזה הוא המעט שאנחנו יכולים לעשות כדי לחזק את ידי הממשלה, תושבי הצפון, חיילי צה"ל וכלל הציבור בישראל".

 

בימים אלה מחלק הבנק עשרת אלפי ערכות לילדים השוהים במקלטים באזור הצפון, בשווי כולל של 2 מיליון שקל. הערכות כוללות ספרים משחקים, דיסקים וצעצועים. חברי הנהלת לאומי מסיירים בימים אלה בצפון, ביחד עם העובדים ומגיעים באופן אישי למקלטים כדי לחלק לילדים את הערכות.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים