יו.אס.איירווייז תמכור פרסומות על שקיות ההקאה
הסיבה: גידול בעלויות הדלק והעבודה. הנוסעים יתחילו לראות את שקיות ההקאה עם הפרסומת כבר בספטמבר הקרוב
חברת התעופה יו.אס. איירווייז תתחיל למכור פרסומות על שקיות ההקאה. דובר החברה, פיל גי, אמר כי החברה מחפשת דרכים להתמודד עם העלייה במחיר הדלק למטוסים ועלויות העבודה. הנוסעים יתחילו לראות את שקיות ההקאה עם הפרסומות כבר בספטמבר הקרוב.
לדברי גי, ממילא הנוסעים "אינם יכולים לפתוח את גב הכסא מבלי לראות את שקית ההקאה... קצת צבע לא יזיק לה". הידיעה התפרסמה בעיתון "פיטסבורג פוסט-גזט", שאמר כי הצעד שעושה החברה הוא הגיוני – אחרי הכל, זו היתה חברת התעופה הראשונה שהחלה לגבות מהנוסעים תשלום על ארוחות ולמכור שטחי פרסום על מגשי האוכל והמפיות הקטנות שמגיעות עם המשקה.
הרעיון כנראה לא מוזר כמו שהוא נשמע. יועץ התעופה מייקל בויד אמר, כי חברות רבות היו רוצות לראות את הלוגו שלהן על שקית ההקאה. בויד אמר עוד כי אנשים כבר לא מקיאים כל כך הרבה בטיסות כמו בעבר. גם ה"גזט" אמר כי שקית ההקאה היא מזכרת מימי התעופה הראשונים, כאשר הטיסות היו חמות והמסלול מלא בכיסי אוויר, וכיום כמעט ולא משתמשים בהן.
טרם נודע מי יהיו החברות שיזכו לפרסם על שקיות ההקאה. הימור סביר הוא, למשל, חברות שמוכרות תרופות נגד בחילה בטיסות.