שתף קטע נבחר
 

אודי חושפת S3 חדשה

גרסה ספורטיבית חדשה ל-A3 יוצאת לדרך, עם מנוע 2.0 ליטר מוגדש, 265 כ"ס והנעה כפולה. ומתי יחזקו את ה גולף GTI?

לפניכם תמונות ראשונות של ה-S3, הגרסה הספורטיבית החדשה לאודי A3 הקומפקטית. בכך משלימה חטיבת היוקרה (היקרה) של פולקסווגן את היצע ה-Sספורטיביות של אודי, לאחר שבעבר הוצגו גם S6 ,S4 ו-S8. ועוד קוריוז, ה-S3 הופכת כך לקומפקטית החזקה ביותר של הקונצרן, כשהיא מנשלת ממעמדה את ה-R32 של פולקסווגן. 265 כ"ס ישחרר מנוע 2.0 ליטר מוגדש. וזה הרבה, בכל מקרה.

 


אודי S3 החדשה

 

ל-S3 תהיה גם הנעה כפולה, אליה יעבור הכוח דרך תיבת שישה הילוכים ידנית. ונכון, לפחות בשלב ראשון אין כוונה להציע כאן את תיבת ה-DSG המתקדמת. כמה מומנט? 35.7 קג"מ ב-2,500 סל"ד. זינוק מ-0 ל-100 יעמוד - תוך שחיקת מצמד כואבת - על 5.7 שניות. המהירות המרבית של ה-S3 תוגבל ל-250 קמ"ש, ובאודי מבטיחים תצרוכת דלק של 11 ק"מ לליטר בממוצע - כנראה שמתכוונים שם, מבלי לציין, לנתון שנמדד תוך גלישה במורד ארוך מאד, בהילוך סרק...


 

מה עוד?

 

ושלא תחשבו שה-S3 תגיע לעולם מבלי לדווח על כך באלמנטים עיצוביים כלשהם. במילים אחרות, אם אתם מחפשים מכונית צנועה ותמימה למראה, זה לא המקרה. הצללית והמרכב נותרו אמנם כשהיו, אך לאלה התווספו שלל ספויילרים וחצאיות, מראות בגוון אלומיניום בוהק, מסיט רוח מתחת לפגוש האחורי וחישוקי "18 שלא מותירים מקום לספק. לא מספיק לכם עדיין לצורך הצהרה על חשבון הבנק וההעדפות המוטוריות שלכם? תגי S3 יוטבעו על הקליפרים, במפתני הדלתות, על גלגל ההגה, ידית ההילוכים ולוח המחוונים.


 

ואם כבר כלכלה, נספר כי מחירה של ה-S3, ששיווקה יחל בחודשים הקרובים, יעמוד בגרמניה על החל מ-35,150 יורו, כ-200 אלף בשקלים. כך עולה, להזכירכם, אודי A3 לא מוגדשת, לא ספורטיבית ולא אוטומטית בישראל. עכשיו תוסיפו לזה מיסים...

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
A3 רגילה
צילום: רועי צוקרמן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים