רשת הדור השלישי של אורנג' חזרה לפעול
לקוחות ברשת הדור השלישי של orange התלוננו על קשיים בהוצאה וקבלה של שיחות. דובר החברה: "בשל תקלה נקודתית חלק ממנויי דור 3 יחוו קושי בשימוש בשירותי הרשת באזורים מסויימים בארץ"
עדכון: רשת הדור השלישי של אורנג' חזרה לפעול.
לקוחות ברשת הדור השלישי של orange מתלוננים על קשיים בהוצאה וקבלה של שיחות החל מהשעה 18:00 ביום ה'. על פי התלונות, מכשירי הטלפון לא מאפשרים ביצוע שיחות ולרוב לא מצליחים לקלוט ("אין קליטה") ולהתחבר אל הרשת ("אין גישה").
מדובר בתקלה גורפת ברשת הדור השלישי של orange, בכל הארץ. גם מנויים רבים בדור השני, התלוננו כי הם סובלים מתקלה זו.
נודע כי מאז יום שלישי לקוחות רבים ברשת הדור השלישי סובלים משיבושים מזדמנים, אך הערב העניין הגיע לשיאו והתקלה כבר מורגשת אצל כל מנויי הדור השלישי, בצורה גורפת.
מנויי החברה אשר פנו אל מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של החברה, שמעו את ההודעה הטלפונית הבאה: "בשל תקלה, ייתכן כי בחלק מאיזורי הארץ לא תוכלו לבצע שיחות מהמכשיר שברשותכם. אנו עושים כל שביכולתנו כדי שהרשת תשוב לפעול באופן מלא, בהקדם האפשרי, בכל חלקי הארץ".
תקלות - גם בעבר
גם בעבר הלא רחוק, מנויי רשת הדור השלישי של orange סבלו משיבושים דומים, אך הפעם, לתקלה זו שותפים כנראה גם לקוחות orange בדור השני (GSM) בנוסף לדור השלישי (UMTS). עובדה זו מצביעה על תקלה שמקורה בליבת הרשת, המשותפת לכלל המנויים. נציין ונבהיר כי מנויים רבים אינם חשים כלל בתקלה ואינם סובלים משיבושים כלל. עד למועד פרסום הכתבה, טרם נפתרה התקלה.
דובר פרטנר תקשורת מסר בתגובה כי "בשל תקלה נקודתית חלק ממנויי דור 3 יחוו קושי בשימוש בשירותי הרשת באזורים מסויימים בארץ. אנו מתנצלים על אי הנוחות ופועלים בכל האמצעים על מנת לאפשר חזרה לשימוש מלא בשירותי הרשת בהקדם".
גורמים בחברה מסרו כי התקלה פסחה על מנויים בודדים ברשת הדור השלישי. לעומת זאת, ישנם מנויים בדור השני שהתקלה לא פסחה עליהם - למרות שמדובר בתקלה שעיקרה ברשת הדור השלישי של החברה. למרות זאת, נודע כי כרגע אין צפי קונקרטי למועד סיום התקלה וכי העבודה בנושא עלולה להמשך שעות.
ידיעות וכתבות נוספות בנושאי סלולר מתפרסמות ב-pocket.co.il