שתף קטע נבחר

 

בכיר בתעשיית המוזיקה: ה-CD מת

"ה-CD, נכון לעכשיו, מת", אמר בסוף השבוע אליין לוי, יו"ר ומנכ"ל EMI, אחת משלוש חברות המוזיקה הגדולות בעולם, בכנס המדיה בלונדון

בבתים רבים תקליטורי המוזיקה מעלים אבק, והשירים שמורים מזמן בדיסק הקשיח כבר כמה שנים. חנויות המוזיקה מתרוקנות ורשת טאואר רקורדס בארצות הברית פשטה את הרגל. כעת גם בתעשיית המוזיקה מכירים בכך שמתחולל שינוי מהותי שיכפה על חברות ההפצה להיות חדשניות.

 

"ה-CD, נכון לעכשיו, מת", אמר בסוף השבוע אליין לוי, יו"ר ומנכ"ל EMI, אחת משלוש חברות המוזיקה הגדולות בעולם, בכנס המדיה בלונדון.

 

לוי הכיר בכך שתעשיית המוזיקה מאבדת את השליטה על הפצת התכנים. "הכח עובר מהיצרנים, ספקי התכנים והמשווקים לצרכנים. בעידן העצמה זה, הצרכן הוא המלך", הוא אמר.

 

לדברי לוי, 60 אחוז מבעלי תקליטורי המוזיקה העבירו את המוזיקה שלהם אל המחשב (ripping) ולנגני מוזיקה דיגיטליים כמו iPod.

 

על מנת להציל את ה-CD ולשכנע את הצרכנים לרכוש מדיה פיזית, על חברות המוזיקה להוסיף לתקליטורים ערך מוסף, אמר לוי בכנס שנערך בבית הספר לעסקים של לונדון.

 

"עלינו לגלות הרבה יותר חדשנות בשיווק מדיה פיזית", הוא קרא לבכירי התעשיה. לדבריו, EMI מיישמת בעצמה את העקרונות להן היא מטיפה. לדברי לוי, החל מהשנה הבאה, כל תקליטור מוזיקה חדש ישווק עם תכני ערך מוסף.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ויז'ואל/פוטוס
גם בתעשיה מבינים
צילום: ויז'ואל/פוטוס
מומלצים