שתף קטע נבחר

קבלו אותו: הסרטון החדש של קמפיין ההפחדה

משרד התחבורה והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים יוצאים עם סרטון שני בקמפיין נגד תאונות דרכים. הפעם, מתמקדים בנהיגה ללא ריכוז בקרבת מעברי חציה

2,300 בני אדם נהרגו או נפצעו קשה בעשור האחרון. מספר שלא מתייחס לפעולות איבה, מלחמות או מחלות מסוכנות. זה אפילו לא מספר כל נפגעי תאונות הדרכים על כבישי ישראל - מספר גבוה בהרבה כמובן. זה מספר הולכי רגל שחצו את הכביש במעבר חציה, ונפגעו על-ידי נהג שלא הבחין בהם. הסיבות לכך יכולות להיות מגוונות, החל משיחה בטלפון נייד, עקיפת רכב שעצר לפני מעבר חציה, חוסר תשומת לב כתוצאה מעייפות או אפילו התעסקות תמימה במכשיר הרדיו. בקצרה - חוסר תשומת לב פושעת וקטלנית לכביש ולנעשה בו.

 

 

כדי לטפל בתופעה, פתחו משרד התחבורה והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בקמפיין חדש, הנעזר ב"תשדירי ההפחדה" שאת הראשון בהם, חשפנו כאן לראשונה לפני מספר שבועות. ובעוד הפרק הקודם בסדרה עסק באחריות ההורים לליווי ילד בן תשע או פחות בזמן חציית כביש, הפעם המיקוד מופנה לנהגים העלולים לפגוע בהולך רגל.

 

  • תמונות קשות: קמפיין הפחדה חדש נגד תאונות

 

שר התחבורה, שאול מופז, אמר עם הצגת הקמפיין כי "אין לקבל את העובדה שמעברי חציה - האמורים להוות אי מבטחים להולכי הרגל - הופכים לשדה דמים. מצב זה", כך מוסיף מופז, "מחייב אותנו לשים 'אות קלון' חברתי לנהגים שמתעלמים מהולכי הרגל".

 

הקמפיין החדש, שמובא כאן לראשונה, יעלה לשידור בטלויזיה מחר.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
2,300 בני אדם נפגעו על מעבר החציה
צילום: איי פי
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים