שתף קטע נבחר

מותג המזון הערבי בארכה מושק ב-4 מיליון שקל

חברת רושדי הערבית-ישראלית, שייצרה בעבר טחינה עבור יוניליוור תחת המותג תלמה, משיקה כעת 6 מוצרי טחינה ומוצרי חלבה, תחת מותג מזון חדש - בארכה

מותג המזון הערבי, בארכה, מושק בהשקעה של 4 מיליון שקל. בארכה, שפירושו ברכה ושפע בערבית, יתמקד במוצרי טחינה גולמית בטעמים, רוטב טחינה ומוצרי חלבה. בארכה מיוצר על ידי רושדי תעשיות מזון - חברת מזון ערבית ישראלית ותיקה מצפון הארץ, שייצרה בעבר טחינה במותג תלמה, עבור יוניליוור.

 

בשלב ראשון משיקה החברה 6 מוצרי טחינה בטעמים. 4 טעמי טחינה גולמית עם פטרוזיליה, זעתר, טחינה עם 100% שומשום, וטחינה שומשום מלא. כמו כן משיקה החברה 2 רטבי טחינה בארכה – מוצר המהווה חידוש בינלאומי בתחום המזון: רוטב טחינה גולמי ורוטב טחינה שומשום מלא.

 

מחירי הטחינה נעים בין 14 ל-16 שקל לאריזת 500 גרם ומחירו של רוטב טחינה עומד על 12 שקל לאריזת 300 גרם.

 

סקר שערכה רושדי לרגל השקת המוצרים, מראה כי 57% מהישראלים נוהגים לאכול טחינה גולמית מדי פעם, 28% נוהגים לאכול טחינה גולמית בתדירות של בין פעם לשלוש פעמים בשבוע ו-6% אוכלים מדי יום. הישראלים בעיקר מוסיפים את הטחינה לסלט ירקות או מורחים אותה על לחם.

 

רושדי מעלה קמפיין טלוויזיה למוצרים באמצעות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי. הקמפיין יתמקד בהצגת מוצרי הטחינה והחלבה באמצעות סרטוני אנימציה בהם המוצרים הם כוכבי תרבות המזרח, עם דגש על סממנים אתניים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים