שטראוס משיקה שלגון בשיתוף עם icq
החברה יוצאת בשת"פ עם חברת האינטרנט ותאפשר לזכות במוצרים דיגיטלים לחדר. כמו כן, משיקה החברה שלגון תחת השם Milk time, המכיל כמות סידן השווה לכמות הסידן בכוס חלב
החורף עוד כאן (לפחות רשמית), אבל חברות הגלידה כבר ערוכות לקיץ. גלידת שטראוס היא הראשונה להסתער על השוק ויוצאת בגימיק בשיתוף עם חברת icq ומשיקה שלגון עם מקל וכתובת שאיתה ניתן להיכנס לאתר של icq, לשחק עם החברים בקהילה ולזכות במכשירים דיגיטליים לחדר.
החברה הודיעה היום בנוסף על השקת סדרת מוצרים לילדים תחת השם Milk time - שלגונים חלביים, שמכילים בכל שלגון כמות סידן השווה לזו של כוס חלב. הסדרה כוללת שלגונים בטעם שוקו, וניל, תות, בננה ותוספת של שוקולד ועוגיות. כמו כן השיקה החברה מגוון מוצרים מופחתי קלוריות.
החברה יוצאת במהלך אסטרטגי, המושק במקביל בכל אירופה, שיכלול מיתוג מחדש, נראות ושפה חדשה. המטרה, על פי החברה, היא למצב את הגלידה כמוצר צריכה יומיומי בעל ערכים בריאים יותר המבוסס על חלב, פירות ושוקולד. המהלך יתבטא בלוגו של החברה, שידגיש את הרכיבים שבגלידה, וכן על גבי המוצרים, המקררים, המשאיות ונקודות המכירה. על המוצרים יופיעו האייקונים על פי הקבוצה אליה משתייך המוצר. במקביל, יכילו אריזות המוצרים פירוט לגבי המרכיבים התזונתיים וסיפור הולדתו של המוצר.
את המותג מגנום מתאימה שטראוס למגמת הצריכה ההולכת וגוברת של שוקולד מריר ומשיקה את מגנון בציפוי שוקולד המכיל 60% פולי קקאו.
על פי נתוני נילסן, כפי שנמסרו משטראוס, נתח השוק של גלידת שטראוס הסתכם בשנת 2006 ב-56% - עלייה של 2% ביחס לשנת 2005, בעוד נתח השוק של נסטלה ירד מ-37.6% ל-34% באותה תקופה.