סוזוקי מציגה: קטנות עם עתיד גדול
סוזוקי תציג בתערוכת טוקיו סדרת מכוניות תצוגה. חלקן דימיוניות והזויות לחלוטין, חלקן מעניינות ובדרך לייצור סדרתי
ההכנות לתערוכת טוקיו, שתיפתח ב-27 באוקטובר ותינעל שעריה ב-11 בנובמבר, כבר בעיצומן. וגם סוזוקי, יצרנית המכוניות הקטנות (וקצת שטח), כבר ערוכה לצאת לדרך. ארבע מכוניות תצוגה היא מתכננת לחשוף בתערוכה הביתית, אחת מהן הופכת ממכונית אחת - לשלוש.
סוזוקי קיזאשי 2. סיכויי הייצור גבוהים
הראשונה והחשובה מכולן היא הקיזאשי 2, המשך למכונית התצוגה קיזאשי (Kizashi) ממנה התרשמנו בתערוכת פרנקפורט בחודש שעבר. הפעם יורדת המשפחתית הגדולה לשטח בגרסת קרוס-אובר, המתאימה לאופנה החמה ביותר בתעשיית הרכב. גם הפעם יש לה מנוע V6 בנפח 3.6 ליטר, ותיבת שישה הילוכים אוטומטית. סביר כי גם גרסה זו תגיע לייצור סדרתי, בשינויים מתבקשים.
מלבדה יציגו בסוזוקי מכונית אחת, שהופכת לשלוש. היא נקראת ססטיינבל מוביליטי (Sustainable Mobility, ניידות בת-קיימא), ומציגה רעיון מקורי ומעניין - שתי מכוניות זעירות, שנכנסות לתוך מעין תא אישי מתנייד. למכונית הקונכיה קוראים SSC (ר"ת של Suzuki Sharing Coach, מרכב חלוקה של סוזוקי), ואילו החד-מושביות מכונות PIXY.
יחידות התנועה האישיות "PIXY" יוצאות מתוך המכונית המארחת - SSC
מי שירצה את המרכב שלו כמכונית ספורט או סירה, יוכל לבחור בהתאמה ב-SSF ו-SSJ, לתוכם תיכנס PIXY אחת. תודו שזה מבריק - משאירים את המכונית הגדולה בחניון מחוץ לעיר, ונעים בתוך הכרך העמוס עם יחידת תנועה אישית וקומפקטית במיוחד.
עוד בטוקיו, יציגו היפנים את ה-X-הד (X-Head), מעין משאית מיניאטורית ומדליקה, שמציעה אפשרויות אחסון מגוונות. אפשר לאבזר אותה בתא מטען בעיצוב מסוגנן - לחובבי האופנה, או במקום במיטה זוגית. כמו כן, ה-X-הד יכולה להוביל יחידת חילוץ והצלה ניידת.
סוזוקי X-הד. חמודה להפליא
ולסיכום, הכי פחות מופרעת: סוזוקי תציג גם את הפאלטה (Palette), מכונית מיקרו עירונית לארבעה נוסעים. בסוזוקי מדברים על עיצוב שמתאים "להורים שאוהבים לבלות עם ילדיהם, ולצעירים שמבלים עם חברים". הביטו בתמונות, ושיפטו בעצמכם. מפרטים טכניים של המכוניות, שהוצגו תחת הנושא "מכוניות קטנות עם עתיד גדול", עדיין לא פורסמו.