אילן שילוח פיטר את אורן פרנק ושירה מרגלית
המנכ"לים המשותפים של משרד הפרסום הגדול במדינה מקאן אריקסון הולכים הביתה. פרנק בגלל שהתבטא בבלוג שלו נגד נוחי דנקנר האחראי לכמה מתקציבי הפרסום הגדולים של המשרד, ומרגלית בגלל שהתבטאה בעבר נגד סלקום. שילוח יתמקד מעתה בניהול השוטף
עולם הפרסום כמרקחה. אילן שילוח פיטר הבוקר (ה') את המנכ"לים המשותפים במקאן אריקסון, אורן פרנק ושירה מרגלית, בעקבות פוסט בבלוג שכתב פרנק נגד נוחי דנקנר, שאחראי לכמה מתקציבי הפרסום הגדולים בהם מטפל המשרד, ביניהם סלקום ברק 013 וחוגלה קימברלי.
אילן שילוח אישר את הידיעה גם ל-ynet, ואמר כי "התבטאויות מהסוג של אורן פרנק אינן מקובלות עלי. למשרד הפרסום יש חובת נאמנות כלפי לקוחותינו. חובה זו דורשת כללי התנהגות אתים ברורים, התבטאויות אלה חורגות מכללים אלה". אורן פרנק סירב להגיב.
לשאלה מדוע פיטר גם את מרגלית, שהיא גם בת זוגו של שילוח אשר נמצאת בהריון, שלא היתה מעורבת בבלוג של פרנק, אמר שילוח כי "לשירה היתה לפני מספר חודשים התבטאות דומה בנוגע לחברות הסלולר ולסלקום". לפני כחמישה חודשים התראיינה מרגלית לגלובס, ואמרה כי חברות הסלולר מתנהגות בצורה קרטליסטית, הראיון עורר אז סערה והרגיז בכירים בסלקום שמחצית מתקציב הפרסום שלה מוחזק במקאן, אך לבסוף הוחלט להשאירה.
שילוח אמר היום כי הוא לא מוכן יותר לעבור לסדר היום - שבכירים במשרד שלו פוגעים בלקוחות. מרגלית תצא לחופשת הלידה המתוכננת שלה מוקדם מהצפוי.
שילוח יעסוק מעתה בניהול השוטף של משרד הפרסום. "אין שום כוונה להביא שום מנכ"ל חדש", אמר שילוח, "אני אתעסק בניהול השוטף של המשרד".
בבלוג שלו מתח פרנק ביקורת על התנהלות כלבוטק בעקבות פרשת טיב טעם, וקרא לרפי גינת להתחיל לבדוק את עסקיו של נוחי דנקנר (כמו שופרסל). בין השאר כתב פרנק כך: לא סביר שתמצאו בכל 28 שנותיה ואלפי תחקיריה אף תחקיר שראה אור ועוסק באחד מהגורמים החזקים והמשפיעים בחתולייה שלנו, בדיוק כמו שלא היה בדעתו של רפי גינת להוציא חוזה על שופרסל במקום על טיב טעם. להסתבך עם נוחי? לא בגן של רפי. ילדים חכמים בגן של רפי מתעסקים רק עם מי שחלש מהם, ומלחכים פנכות במסעדות פאר עם כל השאר", כתב פרנק.
מקאן אריקסון הוא משרד הפרסום הגדול במדינה, ורשם במחצית הראשונה של 2007 הוצאה ריאלית לפרסום בהיקף של כ- 42.7 מיליון דולר. שילוח מנהל את כל קבוצת מקאן-אריקסון בישראל, הכוללת את משרד הפרסום, את משרד האינטראקטיב מקאן דיגיטל; מומנטום, המתמחה בקידום מכירות ואירועים; משרד ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה McCann-PRess, חברת המדיה יוניברסל-מקאן, ומקאן-מגזרים.
רוצים לקרוא את הבלוג שעורר את הסערה? לחצו כאן