יונדאי מחליפה את האטוס ב-i10
דגם שני למשפחת ה-"i" של יונדאי, הפעם עירונית קטנטנה שתחליף את האטוס הנושנה. הייצור יבוצע בהודו, האבזור והיומרות צנועים מאוד
יונדאי חשפה בהודו את מחליפת האטוס, העירונית הקטנטנה ששווקה בעבר בישראל בהצלחה נאה, אך לא מגיעה לכאן בשנים האחרונות. המחליפה המודרנית מקבלת את שיטת השמות החדשה של יונדאי, שכוללת אות ומספר. כך שאחרי ה-i30 שכבר משווקת בישראל, תתרגלו מעתה לשם i10.
יונדאי i10
ה-i10 היא מכונית קטנה (בסיס גלגלים של 238 ס"מ בלבד), עם מקום לחמישה נוסעים ומרכב חמש דלתות. גם המנוע צנוע - יחידת בנזין בנפח 1.1 ליטר שמספק כ-67 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-10.1 קג"מ ב-2,800 סל"ד. נתוני ביצועים לא פורסמו, וביונדאי מספרים רק כי הדגם החדש יוצע עם תיבת חמישה הילוכים ידנית. על הימצאותה של תיבה אוטומטית - תנאי לשיווק דגם זה בישראל - עדיין לא ידוע. מחברת כלמוביל, יבואנית המותג, נמסר כי במידה ותיבה אוטומטית תוצג, יתכן וה-i10 תגיע לישראל.
המכונית החדשה, ממש כמו קודמתה האטוס, תציע אבזור ויומרות צנועים מאוד: ברשימת התוספות מציינת יונדאי צמיגים רדיאלים (בישראל אין מזה שנים רבות מכוניות עם צמיגי פנימית, רק רדיאלים), חגורות בטיחות ושתי כריות אוויר. כמו כן יהיו מזגן וחימום ובגרסה היקרה מכולן אפילו גג שמש.