סקר: רבע מהישראלים צופים בטלוויזיה באינטרנט
ארבעה אחוזים מהנשאלים אמרו גם כי הם צופים בטלוויזיה באתרי אינטרנט לפחות פעם ביום. שיעור הצפיה גבוה יותר בקרב דתיים וצעירים. 17 אחוז מהבוגרים צופים במקום העבודה
26 אחוז מהישראלים מעל גיל 13 צופים בטלוויזיה באינטרנט לפחות פעם בחודש, כך עולה מסקר שערכה חברת tns טלסקר לפני כשבועיים בקרב 800 נשאלים. ארבעה אחוזים מהנשאלים אמרו צופים בשידורי טלוויזיה באינטרנט לפחות פעם ביום ו-17 אחוזים דיווחו כי הם צופים לפחות פעם בשבוע.
חברת yes מפעילה בחודשים האחרונים אתר שידורים המציג תוכניות מלאות, ל-HOT ערוץ ב-YouTube בלבד בו מוצגים קטעים קצרים מהתוכניות שלה, ואילו ערוץ 10 וזכייניות ערוץ 2 מפעילות אתרים המציגים בעיקר קטעים מתוכניות ששודרו בטלוויזיה, ופרקים שלמים בודדים מתוך התכוניות המשודרות בטלוויזיה. עם זאת, ניתן למצוא תוכניות ישראליות גם באתרי שיתוף וידאו כמו YouTube ו-Flix, וכן באתרי שיתוף קבצים שונים.
הסקר לא התייחס להבדלים בין כל האתרים האלה, ששאלתו הייתה "כיום ניתן לצפות באתרי אינטרנט שונים בתוכניות של ערוצי טלוויזיה או קטעים מתוך תוכניות טלוויזיה, בשידור חי או בתוכניות שכבר שודרו בעבר. האם אתה נוהג לצפות באמצעות האינטרנט בתוכניות טלוויזיה?"
שיעור צפיה גבוה יותר בקרב דתיים וצעירים
32% מבני הנוער (גילאי 13 עד 17) צופים בתוכניות טלויזיה לפחות פעם בחודש לעומת 25% מהמבוגרים. 37% מהדתייים ו-33% מהמסורתיים צופים לפחות פעם בחודש וזאת בהשוואה ל- 21% מהחילוניים.
עוד עולה מן הסקר כי כמעט כל הנשאלים צופים בתוכניות באינטרנט בבית (96 אחוזים מהבוגרים ו-94 אחוז מהצעירים). 17 אחוזים מהבוגרים אמרו כי צופים בתוכניות כאלה בעבודה, ו-30 אחוז מבני הנוער צופים בתוכניות אצל חברים, ו-14 אחוז מהם צופים בתוכניות באינטרנט בלימודים.