פרטנר על הניידות: מי שטרח בערב שבת, יאכל בשבת
לקראת כניסת ניידות המספרים לתוקף יצאה פרטנר במהלכים שירותיים ושיווקיים, מתוך כוונה לגייס לקוחות חדשים תוך שימת דגש על הלקוחות העסקיים הקטנים. מנכ"ל פרטנר, דוד אבנר: "החברה שמחה, דרוכה ונכונה לניידות המספרים"
"פרטנר מאוד שמחה, דרוכה ונכונה לניידות המספרים. אני מברך את שר התקשורת אריאל אטיאס על המהלך המשכלל את שוק הסלולר לרמה בינלאומית ולטובת הצרכנים". כך אמר היום היום (ב') דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר, במסיבת עיתונאים שערכה החברה בה הודיעה על המהלכים השיווקיים שהיא עושה לקראת ניידות המספרים שאמורה להיכנס לתוקף ב-2 בדצמבר.
אבנר הדגיש, כי "ניידות המספרים היא ההזדמנות לפרטנר המשיך ולהוביל את שוק הסלולר הישראלי". לדבריו, "אנו צופים גיוס של לקוחות רבים לאחר כניסת הניידות לתוקף".
על פי כל ההערכות בשוק הסלולר, פרטנר תהיה המרוויחה העיקרית מהניידות, כשפלאפון מצד שני צפויה להיות המפסידה העיקרית. לקוחות עסקיים קטנים רבים של פלאפון שנמצאים אצלה כבר שנים, לא עברו חברה מאחר שמספר הנייד שלהם מוכר ללקוחות רבים, ועצם המעבר לחברה אחרת ולמספר אחר מהווה חסם מעבר. הניידות תפתור ללקוחות אלו את הבעיה הזו.
ואכן, בפרטנר הצהירו כי הם בונים בעיקר על הלקוחות העסקיים הקטנים, שמספר הסלולר שלהם מהווה מבחינתם גם כרטיס ביקור, ועד כה גם חסם מעבר בין חברות. וכדי לגייס את אותם לקוחות היא תחל במספרים מהלכים שיוקיים ושירותיים. בימים הקרובים ייפתחו 5 מרכזי שירות ומכירה עסקיים חדשים בערים הגדולות. בנוסף, שירות הלקוחות תוגבר בחודשים האחרונים בכ- 250 מעובדי המטה הצטרפו לתמיכה בפעילות בשטח.
מעבר למהלך השירותי, פרטנר תצא מחר במספר מבצעים למשיכת לקוחות חדשים, שילוו בהטבות. איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של פרטנר, אמרה בהקשר זה כי מי שטרח בערב שבת, יאכל בשבת. אנחנו למעשה עובדים על ניידות המספרים כבר תשע שנים, ומסתכלים עליה כאילו היא כבר מזמן כאן".
בק הוסיפה, כי "הלקוחות חשופים בחודשים האחרונים לחיזור נלהב מצד המפעילות, והשוק כולו נמצא בציפייה ובדריכות ל-2 בדצמבר".
עוד אמרה בק, כי "אנו מעריכים שעסקים קטנים, המהווים מעל 90% מכלל העסקים בישראל (עסקים בעלי 9 עובדים ומטה מהווים 93%), יהוו גורם דומיננטי מקרב כלל המתניידים הסלולריים בישראל החל מה 2/12/07. בכל החודשים האחרונים הרחבנו את ערוצי המכירה העסקיים שלנו והכנו שורה ארוכה של כלים בהיבט ההצעה ללקוח, שירותים מתקדמים חדשים ומגוון של ציוד קצה. אנו רואים במהלך הניידות הזדמנות ללקוחות עסקיים, עבורם המספר מהווה עוגן עסקי, לנצל את ההזדמנות ולעבור עם המספר ל orange ".
אז מציעה פרטנר?
לקוחות עסקיים חדשים ומשדרגים עד סוף דצמבר יקבלו חבילת הצטרפות בשווי 5,000 שקל: דיבורית spirit לרכב עם GPS ושני מכשירים ממגוון מכשירי דור 3 ודור 3.5 בזיכוי מלא, החל מהדקה הראשונה בכל חודש.
ללקוחות פרטיים ומשדרגים מציעה החברה עד סוף דצמבר שיחה למספר אחד חינם למשך שנה (לכל הרשתות), וגם מכשיר דור 3 או דור 3.5 – בזיכוי מלא מהמילה הראשונה. עוד מציעה החברה ללקוחות אלו חבילת SMS/MMS מתנה בשווי 100 שקלים למימוש על פני שנה, חבילת תוכן חינם בשווי 40 שקלים לחודש הראשון וחבילת גלישה חינם לחודש הראשון בשווי 19.90 שקלים.
בנוסף, אורנג' יצאה במהלך שיווקי תחת הכותרת orange way. מדובר במהלך במסגרתו, החל מהחודש, על כל הדקות שלקוח אורנג' מדבר הוא צובר "דקות זהב" באמצעותן ניתן לממש הטבות סלולריות. 2% מהדקות שדיבר לקוח החברה (דקות יוצאות) בכל חודש מצטברות ל"דקות זהב", באמצעותן אפשר לבחור או שבוע SMS חינם לכל הרשתות (20 דקות), שבוע שיחות חינם ברשת (70 דקות) או שבוע שיחות חינם לכל הרשתות (140 דקות חוזרות).
כאקט פתיחה של המהלך יקבלו כל לקוחות אורנג' 20 דקות זהב וכן 5 "דקות זהב" על כל שנת ותק.