שתף קטע נבחר

 

ניידות המספרים: החלו הקרבות התדמיתיים

פלאפון טוענת הבוקר כי היא המנצחת הגדולה של היום הראשון לניידות: 1,105 מנויים של חברות סלולר ביקשו לעבור ביום הראשון של הניידות לפלאפון, על פי נתוני החברה. בבוקר פורסמה ידיעה כאילו סלקום המנצחת. אתמול שתיהן טענו כי תקלה מתמשכת בפרטנר מנעה מעבר לקוחות. משרד התקשורת: לפרסומים אין כל שחר

היום הראשון של ניידות המספרים, שכלל גם תקלות - בעיקר אצל פרטנר ומירס, מלמד כי חלק ניכר מהאנרגיה שלהן מנתבות החברות על מלחמות תדמית. אחרי שהבוקר (ב') פורסמה ידיעה לפיה סלקום היא המנצחת של היום הראשון, דיווחה פלאפון כי דווקא היא גייסה הכי הרבה לקוחות.  שתיהן, אגב, טענו אתמול כי בשל תקלה מתמשכת בפרטנר נמנעו מעברים של עוד מאות לקוחות.

 

מנתונים שפירסמה הבוקר פלאפון עולה, כי לחברה ביקשו להתנייד 1,105 מנויים, 730 מהם מסלקום, 254 מאורנג' ו-121 ממירס. כאשר ביקשו להתנייד מפלאפון 809 מנויים, מכך עולה שיש פער חיובי של 296 מנויים לטובת פלאפון.

 

מסיכום היום הראשון, על פי נתוני פלאפון, עד לשעה 20:00 לפלאפון התבצעו בפועל 199 ניודים ולסלקום 202 ניודים, כאשר 187 לקוחות עברו מחברת פלאפון ו-221 עברו מחברת סלקום, כך שבפועל לפלאפון יש 12 מנויים יותר מתחילת היום ולסלקום 19 מנויים פחות מתחילת היום.

  

במהלך היום אלפי לקוחות ביקשו להתנייד בין חברות הסלולר אך בשל התקלה במירס ובפרטנר, התאפשר תהליך הניוד רק באופן חלקי בין החברות. אי לכך התבצעו בפועל רק 448 ניודים בכלל בקרב חברות הסלולר.

 

משרד התקשורת: רק 400 התניידו

מנתונים רשמיים ששלח משרד התקשורת, סך כל המתניידים בטלפוניה הניידת הגיע לכ-400 לקוחות. סך כל המתניידים בטלפוניה הקווית הגיע לכמה עשרות. משרד התקשורת אינו מפרסם נתונים לגבי מספר המתניידים בין חברה לחברה, בשל סודיות מסחרית.

 

עוד נמסר ממשרד התקשורת, כי לפרסומים שונים בעיתונות הכתובה או באתרי האינטרנט כאילו נמסרו נתונים פרטניים על-ידי המשרד, אין כל שחר. יתר על כן, פרסומים אלה אינם תואמים את הנתונים המצויים בידי המשרד.

 

המשרד חוזר ומדגיש כי הצלחת תוכנית ניידות המספרים, תיבחן בשיפור השירות לצרכן, הגברת השקיפות, הטבת התנאים לצרכן ובהם הוזלת מחירים ושיווק תוכניות טובות יותר וכמובן, עלייה בשביעות הרצון של הלקוחות. משרד התקשורת ימשיך לפעול לפתרון הכשלים הצרכניים כך שבסופו של יום, עם הסרת החסמים השונים, טיב השירות ותעריפי השירותים השונים, יהוו את השיקול היחיד של לקוח בבחירת החברה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, עם שר התקשורת אריאל אטיאס
צילום: י. הדרי
מומלצים