סמסונג מציגה את היורש של ה-BlackJack
יצרנית הסלולר השנייה בגודלה חשפה בתערוכת Mobile World סדרת מוצרים אשר אמורים לסייע לה להסתער על המובילה, נוקיה. הדגש הוא על מכשירים המותאמים לצרכים האישיים של הצרכנים
סמסונג, שהפכה במהלך 2007 ליצרנית הסלולר השנייה בגודלה בעולם, חשפה בתערוכת Mobile World שורת מוצרים אשר אמורים לסייע לה להסתער על המובילה, נוקיה. הדגש הוא על מכשירים המותאמים לצרכים האישיים של הצרכנים.
עוד דיווחים מ-Mobile World:
- סוני אריקסון מציגה מכשירים חדשים
- LG מהמרת על מסכי המגע
- נוקיה חושפת את היורש של ה-N95
- מוטורולה חושפת את ה-Moto Z10
ה-SOUL, שצפוי להיות מכשיר הדגל לשנת 2008, משלב ממשק חדש ומקשי מגע ייחודים המשנים
את תפקודם לפי היישום הפועל במכשיר הסלולרי (לדוגמה, בקרה על מדיה, גלישה באינטרנט וכו'). ניתן לבחור בין צורות של ממשקים שונים, חלקם תלת מימדים. עוביו 12.9 מ"מ בלבד והוא משלב מצלמה ברזולוציית 5 מגה פקסל עם אוטו פוקוס ומייצב תמונה, פלאש LED ונגן רדיו FM. מדובר במכשיר HSDPA במהירות של עד 7.2 מגה ביט לשנייה.
G810 - מכשיר סליידר הפועל באמצעות מערכת ההפעלה סימביאן 9.2. הסליידר החדש תומך בדור 3.5 (HSDPA) במהירות של 3.6Mbps וכולל מצלמת 5 מגה-פיקסלים עם זום אופטי X3. יש בו GPS מובנה וחיבור WiFI אלחוטי.
F480 - מכשיר עם מסך מגע בעל מצלמה ברזולוציה של 5 מגה פיקסל, תומך ב-HSDPA במהירות של עד 7.2 מגה ביט לשנייה.
F490 - מכשיר עם מסך בתצורה רחבה 16:9,מסך מגע, לצפייה בתכנים מותאמים ולגלישה נוחה מאוד. גודל המסך 3.2 אינץ. 5 מגה פיקסל, עם HSDPA במהירות 3.6.
I780 - יורשו של ה-BlackJack, מכשיר בעל מקלדת QWERTY מליאה, מסך מגע, GPS מובנה ואפילו עכבר אופטי. ה-I780 פועל עם מערכת הפעלה WM 6 ומשלב את חבילת הניווט של חברת GERMIN. למרבה הצער, ישראל לא מופיעה ברשימת המדינות הנתמכות במפות.
היעדים הבאים
סמסונג שמה לעצמה מטרה להפוך ליצרנית הסלולר השנייה בעולם והיא עמדה בה. קצב הצמיחה של החברה ב-2007 היה גדול פי שלושה מקצב הצמיחה הכולל של השוק. הדגם הנמכר ביותר היה ה-E250 שהצליח לחדור לשווקים במדינות הדור השלישי ומכר כמויות יפות מאוד גם כאן. בשנה הקרובה המטרה היא לשווק לצרכנים מכשירים לפנאי וסגנון חיים.
מהלכי החברה בשנת 2008 מבוססים על מחקר שנערך ב-25 מדינות ברחבי העולם, אשר בעקבותיו הוחלט על שיווק מכשירים על פי נושאים וקהלי יעד: מולטימדיה, סטייל, תקשורת, מכשירים בסיסיים וגלישה.
תפישת העולם של סמסונג היא שהמכשיר הסלולרי עומד במרכז חוויית השימוש, במהלך השנה תציג החברה מספר שירותים חינמיים שירחיבו את חוויית השימוש, בהם:
- שירותי רשתות חברתיות ומסרים
- שירותי תוכן
- שירותי ניווט (פתרונות ניווט שיתוף פעולה עם GERMIN ו-NAVIGON)
סמסונג השיקה גם את LIFE DAIRY – חיבור בין ה-PC אינטרנט ומכשיר, כולל יומן, דואר אלקטרוני ותמונות (מזכיר את OVI של נוקיה). דגש על דיבור בין הפלטפורמות. כמו כן, החברה משדרגת את תוכנת הסינכרון למחשב, ומציגה דפדפן אינטרנט חדש ועשיר.
הכותב הוא אורח חברת מוטורולה בברצלונה