"כלכליסט" יוצא לדרך
הגיליון הראשון של העיתון הכלכלי היומי החדש הופץ הבוקר. עורכי העיתון: אנחנו רוצים לחבר את ישראל לכלכלה
הגיליון הראשון של "כלכליסט", עיתון כלכלי יומי חדש, הופץ הבוקר למנויים ובנקודות המכירה.
בטור משותף שפרסמו מו"ל העיתון, יואל אסתרון, והעורכת, גלית חמי, הם כותבים: "'כלכליסט' נולד מרעיון - לחבר את ישראל לכלכלה. הכלכלה תופסת חלק מרכזי בחיינו. לכן, הגיע הזמן שנפסיק לפחד ממנה. אנחנו מאמינים שכולנו יכולים, כולנו חייבים להיות כלכליסטים – להבין את חוקי המשחק של הכלכלה, לחפש הזדמנויות עסקיות, לנהל בתבונה את הכסף שלנו, לחסוך ולהשקיע בתחכום, להיות צרכנים, לא פראיירים".
"כלכליסט" מתחייב לקוראיו "לדבר בשפה רהוטה אך נגישה, מעודכנת אך לא מתנשאת, מקצועית אך לא מרתיעה, ביקורתית אך נטולת רשעות", כדי להגיע, לא רק לאנשי מקצוע בתחומי העסקים והכלכלה, אלא גם לקהלים שנמנעו עד מקריאת עיתונים כלכליים. לצד דיווח מקיף על הפעילות הכלכלית והעסקית בארץ ובעולם, טורי פרשנות ודיעה של מיטב הכותבים, העיתון מפרסם המלצות, טיפים וכלים מעשיים. הקמפיין הפרסומי המלווה מהיום את השקת העיתון מדגיש את החזון של "כלכליסט" – לחבר את ישראל לכלכלה.
ל"כלכליסט" ארבעה חלקים יומיים:
- חלק 1, החדשותי, מתמקד בעיקר בדיווח על החדשות הכלכליות בארץ ובעולם, פרשנות ותחקירים.
- חלק 2, המגזיני באופיו, מחולק לתחומי סיקור שונים בהם: פרסום ושיווק, נדל"ן, הייטק, משפט, רכב ועסקי ספורט.
- חלק 3, "השוק", מוקדש לשוק ההון, לסקירה יומית של ההתרחשויות בבורסות בארץ ובעולם, והוא מספק ניתוחים, פרשנויות והמלצות של מיטב המומחים בתחום.
- חלק 4 , "2008" , מוקדש לתחומי הצרכנות, הפנאי והתרבות בדגש שימושי ומעשי לאנשים עסוקים.
בפנייה אישית לקוראים, עורכי "כלכליסט" מבקשים תגובות לגיליונות הראשונים "כדי לשפר את 'כלכליסט' ביחד איתכם".