yes מעבירה את הפוקוס מעולם הקולנוע לסדרות
כבר לא "חוויה קולנועית גדולה מהחיים? yes משנה את הקו הפרסומי ומעבירה את עיקר המשקל לערוצי הסדרות. תשקיע במהלך 10 מיליון שקלים
אחרי שנים בהן התמקד הקו הפרסומי של yes בערוצי הסרטים, תחת הסלוגן "חוויה קולנועית גדולה מהחיים", משנה החברה את התמקדותה מתחום הקולנוע לתחום הסדרות.
בשבוע הבא תשיק החברה מהלך שיווקי רחב, בהיקף של כ-10 מיליון שקל. בהתאם לאסטרטגיה החדשה, יעבור ערוץ yes ישראלי מאפיק 5 לאפיק 15, כדי ליצור רצף אחרי ערוצי הסדרות - yes stars 1, 2 , 3, ובהתאם ישונה גם שמו לערוץ yes stars ישראלי.
המהלך יגובה קמפיין באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, שיכלול בין השאר סרטוני טלוויזיה בכיכובם של יעל פוליאקוב ואורי גוטליב.
בהמשך למהלך, תשיק yes בסוף החודש ערוץ סדרות בטכנולוגיית HD, שיצטרף לערוץ הספורט, נשיונל ג'יאוגפיק וערוץ הסרטים, שמשדרים כבר בשיטה זו. בין הסדרות שיעלו בערוץ: "האנטומיה של גריי", "גיבורים" ו"הסופראנוס".
סמנכ"ל השיווק של yes, דרור בהט, אמר כי "הפוקוס התקשורתי בתחום הסדרות נובע ממחקרים ובדיקות רבות שערכנו המראים כי חשיבות הסדרות בעיני הלקוחות נמצאת בעלייה מתמדת".
מתמקדים בסדרות
מומלצים