שתף קטע נבחר
 

מקאן אריקסון מקים משרד פרסום ירוק

המשרד החדש ייקרא מקאן גרין, והוא יוקם באמצעות הפרסומאי מורדי עמר. אילן שילוח: אני רואה בתחום הירוק את העתיד

משרד הפרסום מקאן אריקסון מקים את מקאן גרין, משרד פרסום "ירוק", באמצעות הפרסומאי מורדי עמר, מבעלי משרד הפרסום מורדי&גורן. כך נודע ל"כלכליסט".

 

את הידע והתשתית האסטרטגית להקמת מקאן גרין יספק עמר באמצעות The Right Thing שבבעלותו. בחודשים האחרונים הקים עמר יחד עם צחי טבקמן, לשעבר מנכ"ל האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, את The Right Thing – חברה המורכבת ממומחים בתחומי איכות הסביבה, שמטרתם להטמיע בחברות, תאגידים וארגונים את עקרונות הניהול הכלכלי תוך שמירה על אחריות חברתית וסביבתית.

 

אילן שילוח, מנכ"ל מקאן אריקסון, אמר כי "אני רואה בתחום הירוק את העתיד. כפי שזיהינו במק'אן אריקסון את ההתפתחות של עולם הפרסום באינטרנט והפכנו לגוף המוביל בו, כך גם אנו צופים את התפתחותו של הפרסום הירוק כשלב הבא בענף הפרסום".

 

עוד הוסיף שילוח כי עמר, מחלוצי התחום הירוק בישראל ופרסומאי מקצועי ומוערך, יוביל יחד עם קבוצת מק'אן גם את התחום הירוק.

 

לדברי עמר, "מבחינתי המהלך של החיבור עם מק'אן מאפשר לי הגשמת חלום מקצועי ואישי של פיתוח הפרסום הירוק בישראל, מטרה גדולה שמתאפשרת רק במשרד גדול עם חזון גדול, במקביל אוכל להמשיך ולשרת את לקוחותיי בצורה הטובה ביותר"

 

לקוחות מורדי&גורן העיקריים יטופלו בקבוצת מק'אן אריקסון הרוכשת מדיה מזה שנים עבור מורדי &גורן .

 

פרסום מורדי&גורן הוקם לפני 10 שנים. בין לקוחותיו הבולטים כיום: רשת משען, הולנדיה/ איירופלקס, שיכון עובדים, דה לויט, יניר מערכות, קבוצת HMG, פלגי מים ועוד.

 

גיל גורן, השותף השני במשרד, פורש בעקבות המהלך לטובת ניהול חברה העוסקת בשיווק של ציוד היקפי למחשבים באירופה ובישראל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים