שתף קטע נבחר

מרצדס מעדכנת את ה-ML

רכב הכביש-שטח הוותיק של מרצדס עובר עדכון נוסף, המי-יודע-כמה במהלך חייו הארוכים. אלינו הוא יגיע בעוד מספר חודשים

רכב הכביש-שטח הרך של מרצדס, ה-ML המוכר שהוצג לראשונה ב-1997, עובר מתיחת פנים נוספת לכבוד כניסתו לעשור השני לחייו. מי שבזמנו נחשב לפורץ דרך, והיה אחד הראשונים לשלב בין יוקרה גרמנית ליכולת שטח סבירה, נאלץ לקצר את ההפוגות בין עדכוני המראה, כדי לנסות ולעמוד בגידול האינפלציוני של מספר המתחרים המודרניים בקטגוריה.


מלפנים: יחידות תאורה חדשות

 

ומכיוון שמדובר רק במתיחת פנים, כזו שאמורה להקדים התערבות דרסטית יותר בעתיד הלא רחוק, יש למרצדס מה לדווח בעיקר בתחומי המראה, החומרים והאבזור, ופחות בתחום המוטורי-דינמי. כך למשל מצהירים במרצדס כי המראה החיצוני אמור להציג פנים ואחוריים שריריים יותר, עם נוכחות מוגברת. ביטוי מקובל בתעשיית הרכב ל"החלפנו את הפגוש ויחידות התאורה - תראו איזה יופי".

 

ואכן, הפתעה: החרטום עוצב מחדש, עם "קווים אופקיים בעלי נוכחות". יש סבכה חדשה, יחידות תאורה חדשות, פגוש שעבר רה-עיצוב ומראות חדשות. יש גם פגוש אחורי חדש, יחידות תאורה אחוריות חדשות (עם כיסוי שקוף, שימו לב). יחידות המפלט עברו שינוי קל, גם אלה העגולות, וגם בעלות החתך הרבועי (אופציה בערכת הספורט, או סטנדרט במנועי ה-V8).


מלפנים: יחידות התאורה החדשות, עם קצת אבק קרבי

 

בפנים אין הרבה חדש, כצפוי. חומרים אחרים נעימים יותר - כך מרצדס - לעין ולמגע, קצת שינויי גוון, ועיצוב מחודש למושבים הטובים מאוד במקור. ולמי שמעדיף עץ - שלושה גימורים שונים לחומר בתא הנוסעים וסביבת הנהג.

 

יש חישוקים חדשים בכל גודל בין "17 ל-"20, כאשר גרסת ה-V8 מקבלת במקור עיצוב אחר לחישוקי ה-"19, ובעיקר שיפור בולט באבזור הבטיחות הסטנדרטי אותו מספקת מרצדס בכל ML שנמכר.


מאחור: פגוש חדש, יחידות תאורה חדשות, ומפלטים חדשים

 

בקצרה, לא הרבה חדש. יבואני מרצדס בישראל לא מסרו פרטים מדוייקים באשר למחיר עתידי או מועד תחילת קבלת הזמנות, וידעו לומר רק כי הוא צפוי להגיע ארצה בסוף הרבעון השלישי של השנה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בפנים: חומרים משופרים
בחוץ: לא הרבה השתנה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים