שתף קטע נבחר
 

סיאט מציגה: איביזה ספורט-קופה

חודשיים אחרי שחשפה את הדור הרביעי לאיביזה במרכב חמש דלתות, מתפנה סיאט להצגת גרסת שלוש דלתות עם שם יומרני - "ספורט-קופה"

סיאט חשפה תמונות ופרטים על האיביזה ספורט-קופה, גרסת שלוש הדלתות לדור הרביעי של הסופר-מיני מספרד. האיביזה נחשפה לראשונה בגרסת חמש דלתות לפני חודשיים בדיוק. הבחירה של סיאט בשם "ספורט-קופה" (או SC בקצרה), נובעת בעיקר מטעמים שיווקיים, וככל הנראה מרמזת על כוונה לתמחור שונה בין הגרסאות. מבחינה עיצובית, קשה להתרשם בשלב זה עד כמה השם המבטיח גם מקיים.

 

האיביזה שלוש דלתות תוצע עם אותם מנועים כמו אחותה בעלת המרכב השימושי יותר. כולל מנועי טורבו-דיזל בנפח 1.4 ליטר עם 80 כ"ס, ו-1.9 ליטר עם 90 או 105 כ"ס. מי שמעדיף בנזין יוכל לבחור בין 1.2 ליטר עם 70 כ"ס, 1.4 ליטר עם 80 כ"ס, או 1.6 עם 105 כ"ס.


סיאט איביזה ספורט-קופה. יותר מסתם גרסת שלוש דלתות?

 

 

זה האחרון יזכה לתיבת הילוכים מעניינת במיוחד - DSG כפולת מצמדים המגיעה היישר מפולקסווגן גולף, הפעם עם שבעה יחסי העברה. זו פעם ראשונה בה זוכה סופר-מיני של הקונצרן (ובכלל), לתיבה מסוג זה עם שבעה הילוכים. בשלב זה לא פורסמו נתוני ביצועים או תצרוכת דלק לגרסה זו.

 

כצפוי, הספורט-קופה קצרה ונמוכה מאחותה בעלת חמש הדלתות. האורך הכללי עומד על 403 ס"מ (לעומת 405), ואילו ממד הגובה הצטמק בס"מ וחצי מ-144.5 ל-143 ס"מ. נתוני הרוחב (169 ס"מ) ובסיס הגלגלים (247) צפויים להישאר ללא שינוי.


 

סיאט ניצלה את חשיפת הגרסה החדשה, כדי לאשר את המובן מאליו. בעתיד הקרוב יחשפו הספרדים גרסאות נוספות לאיביזה, בהן גרסת "אקומוטיב" חסכונית בדלק (כפי שהוצע בעבר), לצד גרסאות מעט פחות פוליטיקלי-קורקט דוגמת FR וקופרה ספורטיביות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים