מתיחת פנים וגרסה ספורטיבית לבנטלי
שלוש וחצי שנים אחרי שחשפה את היוקרתית הקטנה, מציגה בנטלי מתיחת פנים וגרסה ספורטיבית בשם "ספיד". הכינו את הארנקים
בנטלי הודיעה על מתיחת פנים ראשונה לקונטיננטל פלייג ספר (Flying Spur, הדרבן המעופף). שלוש וחצי שנים אחרי שהציגה את מכונית הסאלון היוקרתית, משיקים הבריטים גם גרסה ספורטיבית לאותה מכונית, שתכונה ספיד (Speed, מהירות), ותציע לא פחות מ-600 כ"ס. מדובר למעשה בגרסה דומה לזו שראינו אשתקד בקונטיננטל GT ספיד, מכונית הקופה שמבוססת על אותה פלטפורמה.
פליינג ספר ספיד (גם בתמונה העליונה)
הפליינג ספר המחודשת זוכה לעדכוני עיצוב קלים, שכוללים סבכה קדמית ניצבת ופגושים חדשים. גרסת הספיד זוכה גם לפסי קישוט מסביב למרכב וחישוקי "20 מרשימים, כדי שניתן יהיה להבדיל בינה לבין אחותה הרגילה. בשני המקרים, יש צורך בסבלנות רבה כדי לזהות את השינויים לעומת הפליינג ספר שהוצגה בראשית שנת 2005. עם זאת, בבנטלי מבטיחים גוונים חדשים למרכב וחומרים שונים בתא הנוסעים, מה שעשוי לסייע אף הוא לזיהוי.
גלגל הגה שונה מהגרסה הרגילה
גרסת הביצועים החדשה, זוכה למנוע W12 כפול מגדשים בעל 600 כ"ס (לעומת 552 לפליינג ספר רגילה) ו-76.4 קג"מ (לעומת 66.2 קג"מ). נתונים אלה מסבירים את הביצועים המרשימים: 4.8 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, ומהירות מרבית של 322 קמ"ש. הגרסה הרגילה מאיצה ל-100 בתוך 5.2 שניות, ומסתפקת ב-312 קמ"ש "בלבד". לשתי המכוניות הנעה כפולה ותיבת שישה הילוכים אוטומטית.
מנוע W12 עם 600 כ"ס
לספיד יש, מלבד ביצועים, גם כיול שונה למערך המתלים - ובכלל זה הנמכתם ב-10 מ"מ. הבריטים מבטיחים גם כיול מחודש להיגוי החשמלי, לטובת תחושה טובה יותר בנהיגה נמרצת. בגרסה הרגילה אגב, ניצלו בבנטלי את מתיחת הפנים לטובת שיפור בידוד הרעשים ושדרוג המתלים, כך שיציעו נוחות נסיעה גבוהה יותר.
בנטלי קונטיננטל פליינג ספר רגילה לאחר מתיחת הפנים
בתחום האבזור, יכללו מעתה מערכת שמע משודרגת מתוצרת Naim, עם 13 רמקולים, שני סאב-וופרים ומגבר בעוצמה של 1,100 וואט. בקרת שיוט אדפטיבית, שיודעת לבלום לפי תנאי התנועה, תיכלל אף היא ברשימה הארוכה של אבזרים, מלבד שפע העור והעץ המקובלים.